
-
SaGa Jr #813 Igazából csak akkor nem lehet időben teljesíteni a feladatokat (még a játék eleji lassú tempót is ideértve), ha az ember leáll öldösni az ellenfeleket amikor beléjük fut ahelyett hogy ignorálná őket és majd csak később törődne velük ha már a feladattal készen van amiért odaküldték valahová a csapatát.
Amennyiben az első két-három körben csak az előre haladással foglalkozik az ember, akkor bőven célközelbe juttathatóak a katonák és már észrevetethetik magukat az ellenféllel (védendő objektumos feladatoknál meg így kell csinálni, mert azok addig fogják lőni a védendő gépet/tárolót, míg észre nem veszi a csapatuk az XCOM gerilláit). Amennyiben azon menne a para, hogy merre vannak az idegenek, akkor vinni kell scanner-t és eldobni vagy használni felderítő módban a specialista drónját.
Ez alatt az előrenyomulás alatt semmi felesleges overwatch, meg óvatoskodás. Rombolni kell előre, ahogy jó gerillához illik, ha lehet fedezékben befejezve a mozgást. Ha lebukik a csapat, lehet dobálni a füstgránátot/bombát vagy flashbang-et, szivatva az ellenfelet, de megállni ekkor sem szabad.
Így kényelmesen, határidőn belül teljesíthetőek a 8 körös feladatok, amiknél a cél megszerzésekor/kiiktatásakor le is áll a számláló.
A keményebb menetnek számító VIP fogdosás és kimentés (vagy VIP kísérete) meg amúgy is 12 körös, tehát másfélszer annyi idő áll rendelkezésre úgy, hogy a VIP-ről csak el kell terelni a figyelmet és ő nyargalhat egyenesen a célhoz és 5 kör alatt oda is szokott érni (ha zűrös a hely akkor kellhet neki 6 maximum 7, mert neki ugyebár nincs semmi gyorsítója).
Amint viszont áll a gerilla képző és megvan az igen korán megszerezhető, lopakodva extra mozgást adó fejlesztés, akkor már az első két kör alatt nagyon komoly távok megtehetőek. Ha ezt még megfejeljük a speed PCS-el, netán mobility-t adó páncéllal (amik kampósak, azaz még egy extra ingyen mozgást is adnak 4 körönként), hogy a "hivatalos" SMG pack-ot ne említsem, akkor már szándékosan kell önmagát késleltetnie a játékosnak, hogy ne jusson cél közelébe a csapata.
Ezen feladatok teljesítése még félidőn belül is kivitelezhető fog válni ahogy halad előre a fejlesztésekkel az ember és mondjuk célirányosan feladathoz állítja össze a csapatot és adja nekik ehhez a cuccokat.
szerk.: Az említett halál helyett kivérzés az nem halál helyett kivérzés mindig, hanem nő az esélye annak, hogy elpatkolás helyett kivérzik a katona. Ez alapból elhanyagolható mértékű és ezt fejeli meg a kérdéses fejlesztés, amivel már olyan 30% körülire emelkedik az esély ha jól emlékszem. Alapból elhanyagolható ennek az esélye. Így már legalább mérhető, még ha ritka is lesz.
Utoljára szerkesztette: SaGa Jr, 2016.03.04. 18:57:54