Solt#725
Aszfalton az a leggyorsabb, ha kellően megfékezed, és íven elfordulsz. Murván már kell a kézi... Mondjuk egy jobb hajtű esetén kihuzodsz balra, berántod jobbra, az elejével még a kanyar kezdete elé célzol, mintha az ott levő táblát akarnád elütni, ezzel egyidőben húzod a kézit, és tartod amíg a hátulja meg nem indul. Amikor ez megvan, akkor felállsz a gázon, és ha jól csináltad, akkor pont a kijárati ívre húz rá a gázadás, nem az árokba! :) Ha nagyon kipörög, akkor pumpáld a gázt, ha pedig a kézire nem akar elindulni a segge, vagy úgy érzed az eleje túlcsúszik, akkor bal lábbal rúgjál bele, vagy simíts rá a fékre. Hosszabb autót lóbálással és ballábas fékezéssel is el lehet fordítani, de ahhoz már kell rutin, hogy mindig sikerüljön. :)
Mondjuk ezeket leírni könnyű, megcsinálni mindig jól, már nem annyira! :)