#2586
Azert nagy szerencse, hogy nem a spanyol rallyval kezdte a jatek. Ez valami borszaszto, a mario kart izgalmasabb nala, gyakorlatilag szaraz aszfalton az auto nem tud megcsuszni, hatsokerekes 250 lovas. minden kanyarbol padlogazzal jossz ki, nincs olyan, hogy alul-, tulkormanyozottsag, barmi ami egy auto viselkedesere emlekeztetne. Maga a taj es szakaszok valami borszaszto unalmasak magukban, semmi valtozatossag, vegig hibatlan aszfalt, semmi ami megdobna az autot. Ezek szerintem ez a spanyol szakaszok jellegzetessege, mert meg nem talalkoztam olyan rallys jatekkal, ahol elveztem volna. pl a wrc7-ben izgalmasabb vezetni mint itt, de ott is borszaszto uncsi.. A leheto legrosszabb valasztas ez a spanyolorszag, a dirt1-es nemet, monaco egy igazi ingerorgia minden szempontbol ehhez kepest, na meg kihivas.
Aztan jott az eso, nezem esik, de az ut szaraz, semmi vizfolyas valami. Bar nem volt nagyon intenziv eso. Az iranyitas tovabbra is mindenhol padlogazas, leszamitva par kanyart, ahol semmi nem indokolja, de a kocsi elrepul. Ha visszamegyek ujra probalom, ugyanott elrepul az auto, hogy miert jo kerdes. Utana jott az eso utani szakasz, ahol az uton vegig vizfolyas van, lathatoan csak ra van varazsolva, mert kizarolag esztetikai szerepe van. De nem valami latvanyos mert mindegy, merre dol az ut, vagy volgy, vagy domb a viz mindig folyik az ut szelen. Itt mar kepes kikaparni az auto (eddig meg egyesben sem padlogazzal) de valami borszaszto hangja van ilyenkor a jateknak, mintha szetesne az auto.
HA ezt adtak volna ki a sajtonak, vagy demoba, tuti adnek ra egy max 2/10-et annyira gyalazatra sikerult. meg egyedul a belgiumi szakaszon nem mentem ami szinten aszfalt, remelem valami viritottak ott a sracok. persze a fizika ott sem lesz jobb, de remelem legalabb valtozatos es elvezetes lesz maga a palya szerkezete. Utoljára szerkesztette: alma2, 2019.02.22. 21:28:48