• RedRiot
    #2583
    Nekem eddig nagyon tetszik, bár csak kb. 3 órát próbálgattam eddig. Szerintem a fizika sokat fejlődött. Az elmúlt napokban Dirt1-eztem kicsit hogy visszajöjjenek a rali-reflexek, így közvetlenül összehasonlítva érződnek a különbségek.
    Az autó tömege, tehetetlensége jobban érezhető. Máshogy viselkedik a bukkanókon, élvezetesebb a játék terhelésváltásokkal amikor mondjuk egy J3-B3-J3 kombináción átfűzzük az autót. Érezni a lendületet, hogy amit vezetünk annak van súlya, mozgási energiája, tehetetlensége. Talajtípusok közti különbség is elég markáns, és az eső hatása is érezhető.
    Az aszfalton való viselkedést is javították valamelyest. Ez valahogy a Dirt játékok állandó gyengesége. Ezt csak rövid ideig próbálgattam, és egy autóval ('95 Impreza) de egész élvezhető volt. Az über ideges Dirt Rally 1 és az imbolygó, kóválygó D4 asztfalt-fizika után legalábbis előrelépés.
    (Dirt4 ben aszfalton nekem néhány kocsit olyan érzés volt vezetni mintha egy nagy, félig töltött vizeshordó lett volna a tetőcsomagtartón.)

    Pályák vonalvezetőse amit eddig próbáltam élvezetes. A youtube videók nem igazán győztek meg, féltem hogy egyhangúak lesznek a pályák, volt egy kis "ez pont olyan mint a Dirt4" félelmem, de játszva, kipróbálva nagyon élvezetesek.

    Egyes autók fizikája: keveset próbáltam még, de a 95-ös Impreza vezetése közben végig vigyorogtam, ahogy az Mk.II Escortnál is. Egyiket sem szerettem a korábbi Dirt-ökben, de itt nagy élmény mindkettő.
    A B csoportos szörnyek pedig sokkal jobban büntetnek mint a régi Dirt Rallyban. Ott simán el lehetett őket vezetni kis extra odafigyeléssel, itt kb. egyenesben is alig tudtam úton tartani a Quattrót! És ez így van rendjén, mert ezeket az autókat a legnagyobb rali-istenek sem tudták mindig kordában tartani, nem véletlenül tiltották be őket. A Dirt2 ezt elég jól átadja.

    Hangok jobbak a régi Dirt-től több autónál mintha új, élethűbb hangmintákat használtak volna.

    Grafika: olyan amilyen, nem vágtam magam hanyatt tőle. Bevilágítás szebb, de az objektek néha mintha még csúnyábbak is lennének mint a Dirt 1ben. Némelyik autó egész élethűen néz ki, de van olyan ami olyan mintha egy 1:1 méretű Burago modell lenne.

    Szóval vegyes a kép, de a jól megtervezett pályák, a gatyába rázott fizika és a jó hangok miatt élmény a vezetés.