• Alexease
    #255
    Ezzel az a gond, hogy alapbol gagyira csinaltak, egy fapados kormany (vagy egyeb rezgo akarmi) dolgait probaljak hasznalni normalis FFB-s cuccokon.
    Ha kiveszem a kamu dolgokat (kozeprehuzas, kormany ellenalas, felfuggesztes rezges, egyeb razkodas) akkor onmagaban mukodik a jobbra-balra atterhelodes (bar alapbol harmat gyenge, 1.0 nyomatekkal, fel kell venni legalabb 3.0-ra). De az is igazabol sebessegtol, kanyartol, terhelestol, tapadastol teljesen fuggetlen:D

    Es a legnagyobb gondja, hogy kozepen SEMMIT nem szamol! Ha egyenesen tartom a kormanyt es megyek keresztul a mindenfele bukkanon, falon, arkon-bokron meg se rezzen a kormany.
    De ha mar ~5 fokkal valamerre elforgatom es ugy tartom, es ugy megyek keresztul barmin, akkor rendesen szamolja es rangatja amerre kell.

    Az egesz csak "hangulatosra" van tervezve (ugy se veszi eszre a nagyatalg hogy mit csinalna valoban a kormany):
    - driverbol fix kozeprehuzast ajanlanak (attol eltunik a holtjatek);
    - minimalisan jobbra-balra billek, az OK; beallitastol fuggoen folyamatosan ellentart (mintha tapadna a gumi), es ezt neha megszuntetio (csuszik);
    - felfuggesztes mozgaskor betolja a fix rangatast;
    - plusz egyeb razkodo effektek, amit ide meg nem tettek be, de korabban mar leteztek (Dirt, Grid, F1): utkozesek, valtas, serules, deffekt, motor/fek, csuszas, blokkolas stb.

    Ha ezek mind mukodnek, es esetleg jol ossze vannak hangolva, akkor talan meg elvezetes is lehet. Csak hat akkor is kamu, ami az elso kanyarban kiderul:D Persze, csak a jatekosok ~5%-nal, de az meg kiterdekel:)