• TokraFan
    #41
    Még csak nem is a levegőt fizetik meg, annak legalább van gyakorlati haszna...Valójában egy nem létező érzést vásárolnak, amit egy céges logó hív elő az arra érzékenyeknél...
    Kiváló cikk a jelenségről, bár nem hardver és nem is Apple, de a túlárazott hypolt szarok okaira egy jó példa..
    A cikk végéből idézek egyetlen mondatot, mert szépen zanzásítja a lényeget.:

    "A szemészek szerint egyébként a napszemüveg egészségügyi funkciója, vagyis a szem védelme az UV-sugaraktól technikailag nem túl bonyolult és költséges megoldani. A WSJ-nek nyilatkozó szakemberek szerint egy napszemüveg árából a 40-70 dollár (kb. 10-20 ezer forint) feletti rész már a márkanév ára."

    Csak hogy tiszta legyen: A cikkben szereplő szemüvegek ára 150-300eFt! Ki lehet számolni, mennyibe van a hülybbeknek egy életérzés!