banner
  • wedge31
    #4
    Lássuk a konkrétumokat ömlesztve:


    Adam Jensen ezúttal a kormány fennhatósága alá tartozó akciócsoportnak, a Task Force 29-nek dolgozik, amely az Interpol új ága, feladata az új fajta terrorizmus megfékezése.

    Jensen nem bízik teljesen a Task Force 29-ben, illetve egy másik titkos szervezet, a Juggernaut Collective nyomaira bukkan.

    Sokszor egymásnak ellentmondó küldetéseket kapunk, soha nem bízhatunk teljesen a feletteseinkben.

    Találkozunk főellenségekkel is, a küzdelem során mi magunk választjuk ki az alkalmazott módszert (lopakodás, nyílt konfrontáció stb.).

    Többféle befejezésnek örülhetünk, a sztori sok szempontból Jensen törlesztésére fókuszál.

    A sztori az eredeti Deus Ex eseményeit is számba veszi.

    Többféle környezetben játszhatunk, illetve női ellenségekkel is összefutunk majd. Az egyik küldetésben Prágában fordulunk meg, a Utulek Stationben, amely most az augmentált szegények gettója. Az egyik pályát a hongkongi Kowloon Walled City-ről mintázták, a játékban Golem City-ként ismerik. Az utcákon butikok vannak egymás mellett, a lakásokat egymásra építették az égbe szökve, igazi klausztrofóbiás hangulatunk lesz.

    Az egyik misszióban egy augmentált banda fejesét kell elfognunk, de az informátorunkat a rendőrök elfogták. Mi döntjük el, hogy az informátor feleségét szóra bírjuk-e, vagy betörünk a rendőrségre. Alternatívaként felkutathatjuk saját magunk is a vezető búvóhelyét. Mikor rátalálunk, egy feszült beszélgetésre kerül sor. Lerendezhetjük a dolgot diplomáciai úton vagy erőszakkal is.

    A transzhumán (augmentált) embereket a rendőrség clankeknek nevezi.

    A játékban mi döntjük el, hogy lopakodunk-e, vagy teljes harci szettben lövöldözünk.

    A Mankind Dividedben mellékküldetések is lesznek, lepacsizhatunk a bűnszervetekkel, így előfordulhat, hogy egy maffiavezérrel jó kapcsolatot építünk ki, így ha a fő kampány során ide szólít a kötelességünk, könnyű dolgunk lesz vele. Természetesen nem kötelezően a mellékmissziók, de a segítségükkel mélyebbre áshatjuk magunkat a témában.

    A játékban kétszer annyi augmentáció lesz, mint a Human Revolutionben.

    Néhány példa: Darts - néhány apró nyílvesszőt lőhetünk ki Jensen kezéből, ezzel megjelölhetjük az ellenséget és csendben elintézhetjük. Silent Run - hősünk hang nélkül futhat bárhova. C.A.S.I.E - feltérképezi az NPC-k mentális állapotát, amely hasznos segítség ha tárgyalásra kerül sor. PEPS Gun - nem halálos fegyver, Adam bionikus karjából tör elő, kisebb robbanást idéz elő, amivel kiüthetjük az ellenséget.

    Az augmentációkat hozzárendelhetjük a D-pad gombjaihoz bármikor. Felhasználásuk természetesen energiába kerül, de ha Jensen megpihen, akkor újratöltődik. Alternatívaként használhatunk biocellákat is.

    Távolról is hackelhetünk ajtókat, így Jensen rövidítéseket nyithat meg a pályákon és elkerülheti az ellenséget.

    A Human Revolution mentéseit nem importálhatjuk a játékba

    Az Eidos tovább bővítené a frencsájzt, viszont Deus Ex MMO-t nem tervez.

    Az akciórészek során semmi sem lesz scriptelve, a lövöldözés sokkal kidolgozottabbnak ígérkezik.

    A csaták közepén is állítgathatjuk a fegyvereinket, válthatunk a lőszertípusok, a tüzelési módok és az irányzékok között.

    Néhány ellenség exoskeletonokat visel, mások változatos augmentációkat használnak, néhányuk nagyokat ugrik stb. A mesterséges intelligencia sokkal agresszívabb lesz, az ellenségek kitérnek előlünk és bekerítenek.

    A környezet elemei reagálnak a harcra, azaz rombolhatóak lesznek.- gk