13460980771428064280.png
NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
  • Tinman #9590
    Korábban belefutottam egy hsz-be és a másik topikban én is írtam, hogy ebben a játékukban is néha érthetetlen a "lámpák" elhelyezése, eddig 2 helyre is igaz, hogy 2 lámpa egymástól kb. 30 mp-re van. Most megint egy olyan részen járok Rom utáni szekció, Yahar'Gul Chapel, ahol elindulunk az egyik lámpától, majd logikusan haladva, felderítve bőven 1 óra mire a másikhoz jutunk. Ráadásul közben lenne egy lámpa, de azt deaktiválták. Mé'? Csak. (Igen, korábban már jártam ezen a részen és kipucoltam amit lehetett, de SEMMI logika nincs abban, hogy miután elérsz a deaktivált lámpáig, azt nem tudod újra aktiválni. Cserébe rettenet frusztráló bolyongás veszi kezdetét, amibe bele van kódolva, hogy 100k blood echot elbuksz. Nekem is majdnem sikerült, de csak majdnem.)

    Ja igen... respawn. Megszoktuk, tudjuk jól, hogy a fejlődés szükséges eleme. Itt viszont endless respawn van, a csengőt rázó mobok miatt, akiket ha újra és újra és újra ki nem nyírsz, akkor azok újra és újra és újra felélesztik nagyon hamar a többi mobot, akik ráadásul ilyen állapotban durván nagyobbat is sebeznek. Tehát a From megoldotta a respawnon belüli respawnt. Phazmeg. És ezek a csengőt rázó mobok halál, vagy teleportálás esetén újra ott vannak. Ettől a játék nem lett nehezebb, csak frusztrálóbb, abszolút olcsó, prosztó időhúzás, ráadásul blood echo sem jár a 2-3-4., stb. respawn levágásáért.

    Egyébként itt ezen a részen találkoztam eddig a legtöbb bebugzó enemyvel, súlyos kamera gondokkal, a falba clippelő mobokkal. Konkrétan van egy hely, ahol az egyik kutya rendre kiesik a falba, egy másik mob meg moonwalkot tol az oszlop mögött. Az is "vicces" amikor a lock szívat és nyilván nem a mobot ütöd, hanem elfordul a kari előre, közben hátulról meg felcsinálnak.

    Player vs. engine. Ez a Bloodborne igazi kihívása és nem a boss, meg mob harcok.

    A Sekirora már megtanultak végre programozni?
    Utoljára szerkesztette: Tinman, 2019.07.26. 17:25:45