
NEM JELÖLT JÁTÉK SPOILER-ES HOZZÁSZÓLÁS, KÉP KITILTÁST EREDMÉNYEZ!
-
sublimaze #6713 Nekem nem is biztos, hogy ki lesz... Igazából erre a "kimaxolás "dologra is mostanság kezdtem rámenni. Régen nem egyrészt nem kötött le annyira egy játék, hogy egy alap végigjátszásnál többet beletegyek, másrészt pl. Prevgenbe úgy csöppentem bele egy hosszabb gaming mentes időszak után, hogy bőven volt mit pótolni, így még azoknál a játékoknál sem volt meg a 100% amik egyébként iszonyat bejöttek (Red dead esetében különösen bánom). Mostani generációra most viszonylag időben váltottam, most még nem érzem azt, hogy sok mindennel lennék lemaradva (pedig de), pedig már egy ideje csak Bb-zek és így is csak egy mezei ng+nál tartok... :) Át is kell gondolnom alaposan, hogy mibe vágok majd a későbbiekben, mert a bloodborne az nagyon bejön, ebből kifolyólag a ds3-mát is várom, mert bár az eddigi From játékok kimaradtak, a téma az bejön... De! Újabban beszereztem a ds2-őt és sajnos nekem is ugyanaz volt a benyomáso, mint amiket a ps4 topikban leírtál... :/ Egyelőre még tervezem, hogy valahogy végigküzdöm magam rajta, de a ds3-hoz fűzött reményeimet tekintve én is az unortodox tábort erősítem, és bízom benne, hogy Bb-sebb lesz. Egyszerűen nekem az már túl szöszmötölős, pont az volt itt az első élménybeszámolóm Bb-ről, hogy tök jó, hogy kicsit rpg-s, de nem vitték túlzásba. A másik meg ugye a játékmenet, hogy 40 percet szórakozol a mobokkal, mire lenne valami progress, erre ha elhasalsz mondjuk a bossnál, akkor újabb pöcsölés következik mire megint eljutsz oda. Bb-be ilyen gondom nem volt, volt elég shortcut, ahol nem volt kedvem szívni, kikerültem bizonyos ellenfeleket. Remélhetőleg a mapdesign ilyen irányba fejlődik, illetve olvastam valami olyasmit, hogy valamilyen módon talán saját bonfiret is tudsz majd csinálni, ami pl. szerintem irtó jó ötlet. A fegyverek elhasználódása is nagyon elvette a kedvem a ds2-től, szóval nekem az a játék már már annyira szívós, hogy akár permadeath is lehetne, mert... Mért ne? :DD Viszont ami rinya megy így is a változásokat illetően, hát nem tudom. :) Talán ha lenne minden játékstílusnak megfelelő kaszt, vagy "nehézségi szint "(mint pl. a metrónál stealth vs akció)... Egyeseknek talán az sem lenne elég jó. :D Na jó, most jó sok mindent hordtam itt össze, de ezeket a gondolatokat már rég leakartam írni, nem mintha számítana. :)