• end3
    #5
    Tim Cook egyben magánszemély is és gondolom, használ Apple terméket, mélyen "átérzi" a saját bőrén a Google, FB., stb. "tracker"-eit. De, aminek pénzbeli értéke lehet egyáltalán, annak ára is. A marketing mindig arról szól, ami a divat, amivel a fogyasztók tömegeit meg lehet "szólítani", (értsd, amivel ki lehet "kotorni" legtöbbünk pénztárcáját...) Mivel mostanában, globálisan minden "csapból" a privát szférát ért fenyegetések folynak, hát valószínűleg, ezt a "hullámot meglovagolva", a védelmében látja az Apple számára megkereshető pluszpénzeket. Nem mellesleg, markánsan próbálja megkülönböztetni cégét, a versenytársaktól. Ami nem árt, mert az amerikai cégeket ebből a szempontból kissé "összemosta" a "hárombetűsök" napvilágra került ténykedése.

    A gond az, mint a vírusoknál, a "tracker"-rek fejlődése folyamatos, a védelem meg mindig csak később, utólagosan érkezik. Mint tudjuk, ha van kifejlesztett védelem, akkor az is pénzt ér, hogy "kivételképpen" mégis, kit engedjünk át rajta...