6d6d2634-4efe-48c0-bc43-6a1223c6b3dc.jpg
  • caps lock
    #890
    Hasonló utat jártak be eddig mint a Telltale. Csináltak egy zseniális Walking Dead játékot ami köröket vert a sorozatra, utána viszont már nem tudták megugrani ezt a lécet. Talán a Borderlands kivételével, az parádés lett. A többi már csak középszerű vagy érdektelen.
    Dontnod is ráállt a középszerre. Pedig lehet ezt a műfajt magas szinten űzni, lásd Quantic Dream játékait. Detroit, Beyond, Heavy Rain, Fahrenheit, mind klasszikusok. De ezeknél tényleg számít a döntés, mert nem mindig elég egy jó történet, az a legjobb ha bevonják a játékost a mesélés folyamatába és hagyják hogy döntsön a karakterek sorsáról.
    LiS talán ezért működött olyan jól, és az idő visszatekerés ezt csak tovább erősítette. Rávilágított hogy milyen fontosak a döntések amiket az élet kritikus helyzeteiben hozunk, vagy talán fel sem ismerjük milyen fontos az a pillanat. Erre épült az egész játék. A következmények nem mindig beláthatóak, ezért jó ha mindig résen vagyunk és igyekszünk a tőlünk telhető legjobbra. Ezt jól átadta, és erre az útra kellene visszatalálni.