• Molnibalage
    #39
    1. Volt egy hír és az összes balfasz átvette. A fejlesztés és több ezer gép teljes legyártása fog kerülni kb. 400 milliárdba, kurvára nem ennyiből fejlesztették ki a gépet.

    2. A gép képességeit nem csak a repteljesítménye határozza meg. Sem a Hornet, sem a Super Hornet nem éri el az F-15/F-16 repteljesíményét mégis ezt választotta pl. Ausztrália és a US Navy a leghalványabb erőfeszítéset sem tesz és tett arra, hogy bármelyik Hornet változat repteljesítményét növelje, mert a légiharc és légvédelmi rakéták elérték azt a szintet, hogy értelmetlen, de minimális plusz is kurva drága lenne.

    3. Az csak az F-35 fikázói találták ki, hogy a gép erőtlen. Az F-35A-nak az F-16C volt az mérce, az F-35C-nek a Hornet és Super Hornet és az F-35B-nek a Harrier. Mindegyik hozza vagy felül is múlja az elődöt a jellemző áltagos konfiggal. A Harrier nem is volt szuperszonikus... Olvasd már el kérlek, amit korábban linkeltem, az az 50+ oldal elég tételesen cáfolja a sok marhaságot, amit az F-35 program fikázói és ellenzői mantráznak, de nem megy el az JSF pogram hiába mellett sem.

    Bocs, hogy nem írok 20 oldalas kommentet, de 7-es kommentben ott van minden. Első körben talán illene megérteni, hogy mit jelent a manőverező képesség és a legalapvető aerodinamikai jelenségek.