• hartmano
    #1
    Hol szúrták el?
    Nem koncentráltak a felhasználói igényekre, a felhasználói élményre és támogatásra,csak gyártottak egy csomó verziót. Idővel ez összezavarja az embereket.
    Az felhasználói élmény fontos része a sebesség, az akadás mentesség. A másik,hogy ha bizonyos cégek biztosítják az frissítéseket,akkor másnak is kell. Ezt pedig annál nehezebb megoldani,minél egyedibb rendszer és minél több a készülék.
    A felhasználói élményhez tartozik az is,ha reggel 100%-os volt töltöttség,akkor abba férjen pár telefonálás ,email , pár gps-es navigáció és még pár netes tevékenység. Hiszen ezért vesszük az okostelót,mert tud ilyeneket. Igazából két fő vonalat kellett volna létrehozniuk. Egy üzleti és egy otthonit. Az üzleti sokkal több használatot tegyen lehetővé, az otthoni meg kevesebbet, de kb ennyi.