Hearts of Iron 4
  • Kotomicuki
    #844
    Gondolom, az a gond, hogy ha precízen szeretnék megoldani, akkor elvesztené a játék az arcade-os jellegét és visszatérnénk a HoI gyökereihez - és kiderülne, hogy a 4 kezdeti állapota/iránya valóban tévút egy "normális" stratégia játék számára.
    Azt is feltételezem, hogy a feltűnően gyatra MI is azért van/marad, hogy takargassa a hibákat és minden csibészke generalisszimusznak tudhassa magát, mert ha komolyan reszelni kezdenek rajta, akkor nagyjából mindent újra kell gondolniuk, mivel már csak ez is boríthatná az egész kreálmány "egyensúlyát".
    De nem lett volna gond, ha végiggondolva és normálisan kidolgozva, letesztelve egy már kész, "egyszerűbb" (netán: nehézségi szintekkel változó bonyolultságú) HoI-t adnak a játékosok kezébe (talán ez volt az eredeti elképzelés is) - de ez még egy év (és számtalan fizetős tartalom!!!) után sincs ennek a közelébe sem...

    Történelmi hűség és már '39-ben partra szállnak Németországban azok az angolok, akik az akkor éppen bevethető 3 (azaz: három) hadosztályára alapozva a lengyelek visszautasították a német javaslatokat (kb. mint az USA, japánnal szemben - csak a jenkiknek volt egy biztos hátországuk és iparuk is, ami a háború végére uú már az összeomlás szélén állt...).
    Ill. csak a félkegyelmű Churchill, akinek nagy része volt az angol birodalom bukásában ("pályafutását" még jóval a WW I előtt kezdte és az igen hosszúra és "termékenyre" sikeredett), ugrált a partraszállások mellett - lásd: '42 Dieppe - , amikre ugyan ki is dolgoztak terveket, de azok többségét a józanabb gondolkodású tábornokainak még idejében sikerült megfúrnia.
    Ezért, bár a veszélye mindig fennállt, de a valóságban nem nagyon akartak (és tudtak volna a jenkik segítsége nélkül) partraszállni az angolok...