Hearts of Iron 4
  • Kotomicuki
    #374
    De a görögöknél, ahol a terep nagyjából uo, mint a yugóknál, nekem sincs problémám - épp ezért nem értem az egészet!
    Azonkívül, ha 15x-ös túlerővel támadok - szovjetesen - , akkor max. a veszteségeim lehetnének nagyobbak, de időben nem húzhatnák el egy-egy tartománydarabocska védését hetekig... (a történelmet, ahol egy hónap sem kellett az egész lerohanásához, a német(, vagy olasz) főerőkkel nem lehet megismételni a jártékban - igaz, akkor volt némi bizonytalanság is az országban a kormánypuccs miatt, ami kiváltotta a Tengely részéről a beavatkozást)
    Van olyan fájl, amiben ad értéket egy-egy nemzet katonáinak módosítót? Mert szívesen megnézném - és átírnám - a yugókét az enyémnél...
    A vicc az egészben az, hogy pl. a Magyarok, vagy a bolgárok, (uú) folyókon keresztül hadakozva a fél országát lerohanják, mire én az első vonalát egyel hátrább tudom szorítani!

    A tengeralattjárót azért hoztam föl, mert minden másnál, amit kipróbáltam, volt hozadéka a ráköltött pontoknak, bármilyen variációban, de itt a lenullázás már egy "előrelépés" volt, mert másképp mindig kapott vmilyen negatívumot, amit el kellett volna tüntetnem - jellemzően az észlelhetőség és a sebesség sokkal nagyobb mértékben romlott/nehezebb volt följavítani ezeket (természetesen: egymást (is) ütik).
    Minden másnál lehetett egységesen jobbat előállítani, ennél meg csak vagy-vagy alapon (amennyit javul egy tulajdonsága, annyival rosszabb lesz egy másik, meg a maradék 2 is romlik még mellé - de ui ponteloszlásnál pl. egy CL-nél/tanknál/vadászgépnél csak pozitív módosítók jelentkeztek (+2, 3x +1).