Slightly Mad Studio verseny szimulátora : PlayStation 4, Wii U, Xbox One
  • Screenracer #224
    Az SMS gányolása. Ez jó. Gondolom te még egy szimulátort se "gányoltál". Szóval amíg készül a program, addig a fejlesztők jobban tudják, hogy mi kell ahhoz, hogy a jelenlegi legjobb állapotában fusson a játék és mondjuk úgy könnyebb a bugokat is kiszürni, ha mindenki friss profillal teszteli a játékot és aszerint jelenti a bugokat. Gondolom ez azért még annak is érthető, aki csak használja progit.

    Az igaz, hogy lehet a csúszkákat tologatni, de ha az értékeket is figyeled közben, akkor láthatod, hogy semmi értelme átállítgatni. Mondjuk ez se rakétatudomány.

    Grafika terén igaz hogy vannak szebbek, de azért ezt túlzás úgy beállítani, mintha a CARS barlangrajz lenne mellettük. Ráadásul említett játékok XBO és PS4 exkluzív játékok, CARS minden platformra elérhető. Ez se kimondottan hátrány. Szóval én különösebben nem féltem, hogy rosszak lesznek a mutatói. És ha végre nem csak visz, de hoz is pénzt, akkor a CARS 2 majd olyan lesz már, amilyennek a többség elvárja, mert ugye a Forza és társai is már a sokadik résznél tartanak. Gondolom ha azok is tudtak fejlődni részről-részre, akkor talán SMS-éknek is menni fog. Azt a másfél év hátrányt meg szerintem úgy szedték ösze, hogy XBOX360-ra és PS3-kezdték el fejleszteni a játékot, mert a kezdetekben úgy nézett ki, hogy a régi konzolokra többet el lehet majd adni, mint az újakra. Mellesleg én azért szívesen megnézném 4K-ban közvetlenül konzolról ezeket a játékokat, mert egy YouTube videó azért még nem perdöntő. Legalábbis én még nem láttam konzolról a CARS-t. Igaz a többit se. :)