Slightly Mad Studio verseny szimulátora : PlayStation 4, Wii U, Xbox One
  • Skyline
    #150
    " It started development in 2010 with a driving school project for Automobile Club d'Italia. In 2011, Kunos moved to developing the game in Unity engine, however, due to constraints of external integrability – not being modding friendly, and due to long loading times, they decided to leave it. Eventually, they ended with building a completely in-house, scratch built engine at the end of 2011.[3]"

    Továbbá várom a Kunos riportot addig csak a szavad van mögötte ami viccesen kevés.
    Továbbá az FFB hiánya még nem változtatja a szimulációt és a játék állapotát. De persze a felhőből tölt le még sokmindent a játék...Csak közben olyanok akik tolják megerősítették hogy nincs különbség csak az ffb hiányzik..:)

    Tényleg befetéma részemről,nem kell miattad pont. Nem kell próbálkozni, ez a 12-13 percenkénti kínlódós írásod egyetlen kommentre amit lejjebb produkáltál bőven mutatja ki is kínlódik.. Innentől márciusig ignore vagy számomra, majd márciusban mosolygok újra.:)