Slightly Mad Studio verseny szimulátora : PlayStation 4, Wii U, Xbox One
  • alma2
    #130
    Gyarilag a speed sensitivity 0-an allt. A steering meg 50-en. Igy lenne logikus.
    Nekem nem ezzel van bajom, tenyleg egy az egyben ugy mozog porog, reagal az utra, viselkedik minden, mint a shift2-ben. Marmint miutan feltettem egy-ket modot anno. De total nem ad vissza semmit az utbol, kocsibol nekem. Nem erzem mikor csuszik, mikor fog csuszni, azt, ahogy helyezodik at egyik oldalrol a masikra a kocsi sulya. hatra stb, gyakorlatilag semmit. Persze raz, ha kell, ha nem, huzza vissza a kormanyt kozepre. Ennek az egynek kellene jonak lennie a tobbi mar csak bonusz lenne szamomra:)
    Imola meg eleg benne van a kezemben, de itt is, vannak olyan razokovek amire tettek razast, aztan vannal a kisebbek, utszelere stb semmi, padlogazzal megyek fuvon, homokon, mint egy rallys. De orulok, hogy kiprobaltam, tuti nem lesz ebbol elorendeles, pedig igy terveztem, gondoltam ennyi ember nem tevedhet, de megis :)
    Ahogy mondani szokta a tobbiek a "vezetesi elmeny" ami szamit, semmi mas. Persze ez sem jelenti mindenkinek ugyanezt, de itt nulla volt. A crew-t azert hoztam fel peldanak, az is szeles kozonsegnek keszult, mert ott is kamu valoszinu mikor milyen az ut minosege, mikor hol raz a kormany, de a kocsit egy picit erezni es az mar epp eleg, hogy elvezzem.
    Utoljára szerkesztette: alma2, 2014.10.19. 16:12:53