• duke
    #15
    "az emberi intuiciót nem lehet leprogramozni. Elöbb az önfejlesztő rendszereket kellene megoldani, hogy a kocsi tanőljon bizonyos forgalmi helyzetben. No meg megoldani, hogy ne legyenek programhibák"

    A vezeteshez nincs szukseg kulonosebb intuiciora, a hibak a balesetek nagyreszenek elkerulesehez, egyszeruen csak bekene tartani az ALAPVETO szabalyokat, es ez az amire az emberek jelentos resze nem kepes, de leginkabb NEM HAJLANDO.
    A mostani onvezeto jarmuvek, leginkabb csak a kenyelmet szolgaljak, mert a balesetek 99%-nak az elkerulesehez, meg csak mesterseges inteligenciara sem volna szukseg.

    A gyorshajtas, piroslampa, kovetesi tavolsag betartasa, zebra megkozelites, zarovonal, jobbkez szabaly, reszegvezetes, elalvas, mind olyan dolog, amit primitiv elektronikaval akar mar 30 evvel ezelotti technikaval is tokeletesen lelehett volna kezelni, ha erre lett volna igeny, es maris megusznank a balesetek 99 % -t.
    Es a kihajtok egy, 1000 tonnas, 2 km-rol hallhato, 1 km-rol lathato vonat ele megakadalyozasahoz, sem kell urtechnika.
    Szoval lehet, hogy az onvezeto jarmuvek a metor becsapodasra, ufotamadasra, zombiapokalipszisre egyenlore meg, nem kello intuicioval fognak reagalni, de minden mas hetkoznapi szituaciot 100-szor jobban, biztosabban, es leginkabb GYORSABBAN fognak megoldani, mint egy akar tobb evtizedes gyakorlattal rendelkezo emberi vezeto.