#1759
Rhianna Pratchett írta a sztorit, úgyhogy ezen nem kell csodálkozni.
Mondjuk én csak az AI miatt haragszom elsősorban a játékra. Az valami hihetetlen hulladék. A farkas 10 cm-re van tőlem, de nem vesz észre és nem támad addig, amíg meg nem lövöm. A farkas elakad egy objektumban, mire kikerüli 10 tárat beleeresztettem.
Az ellenfélnek teljesen természetes, hogy fél méterrel arrébb megfojtom a társát. A kedvencem az volt, amikor 2 őr volt egy kunyhó párkányán. Az egyiket lelőttem, a másik pedig teljesen nyugodtan odament, majd vissza - miközben ott volt a hulla mellette. Semmi gyanakvás vagy riadóztatás. Komolyan a 1998-as Commandos első részének AI-ja fényévekkel jobb, mint ami itt van. Pedig az egy 18 éves játék! Ott előhagytad a hullát, egyből riadóztattak és jött az erősítés, de ha valamit hibáztál is már éberebbek voltak az őrök. Itt 2016-ban nincs már ilyen. Agyatlan hentelés az egész. Nemcsak a grafikát és a felbontást kellene húzni, hanem a játékelemeken is változtatni kellene a kor igényeinek megfelelően. Anno miért lehetett tisztességesen megcsinálni valamit és ma miért nem?
Nehéz fokozaton játszom, de kiábrándítóan félkegyelmű az AI.
Kedvencem, amikor egy hosszabb kötélről csúszol le. Lejár a hangfájl mire lecsúsznál, de a játék újra és újra elkezdi ismételni, emiatt annyira gagyinak hangzik az egész. Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2016.02.14. 15:12:09