Lollerka#47
@molnibalge
latom te ilyen tenyfeltaro emberke vagy, aki mindent tud es elegge agressziv pejorativ modon vagy kepes beszelni anonim modon a forumon amit masok id olvasnak, speciel nem nagyon zavar, de azert a sugarhajtasu gep meg a 10 milliardnyi dollarnyi szabadalmi tervek amiket a nemet kutatok adtak be az amcsiknal vlmilyen karterites nev alatt, meg a tengeralattjarok, felolem lebalfaszozhatsz, csak magadat minosited vele mert h a velemenyed engem nem erdekel, de legalabb ne mondd h mindenki tud mindent meg csak en nem jarok utana... a nemet ipar pedig egyaltalan nem tudom milyen szinten volt, persze gondolom ebbol irtad a doktoridat hogy te tudod h allatak, persze en hulye vagyok, mert azt hittem, hogy a nemetek, akik hittek a kabalaban nem tudom miert hittek, de te talan itt a forumon elmagyarazhatnad nekem, hogy tanuljak valamit, hamar a balfaszos kommentjeiden atragtam magam, mert a kommentedbol csak annyi derul ki, hogy megallapitottad h balfasz vagyok, falnak mesz es lofasz mert lusta voltam utana jarni valaminek ami utan nem lehet utanajarni