• Yag
    #303
    kiskukinak igaza van.
    akárhányadszorra újra kezdve már másképpen rakja össze magának az ember hogy mit hogyan keresgél és épít. Az első merülés az élmények az újdonság varázsával ható meglepetések és próbálgatások időszaka. Az utána következő kezdések már céltudatosabbak, tervezetebbek és valóban, amit az első játéknál akár két napba telt megtalálni azt a következő kezdésre össze lehetett lapátolni pár óra alatt.
    A Cheat jogos. Valóban jó pár órás az ilyen videóbemutató.
    Eleinte nekem is hiányzott az alvás vagy a pihenés szakasz mondván ha már realisztikus valamennyire akkor miért ne, majd úgy ahogy volt meg is feledkeztem róla. A játék egyszerűen magával ragadott és jobbára már a : "Nem akarok pihenni mert még egy kicsit gyűjtök, úszok, felfedezek ... " kategóriába kerültem. A karakterrel és magammal is. Szó szerint. Ebbe meg egy pihenési fázis csak időhúzás lenne méglassabb felfedezés és építés periódussal. Persze, ha ezeket az eszem-ürítek, dolgozom-pihenek folyamatokat beletennék a jövőben akkor elég jelentősen megválztoztatja a játékmenetet és a stratégiákat. Pl, búvárruhába érvényes pössenteni ? Amíg nincs bázis hova kuporodik szegény űrhajó-törött? Ágy hiányában állva, ülve vagy guggolva alszik az ember, és mennyi "staminát" ér egy ilyen "alvás" ? :) Egy mélymerülést szükséges megszakítani mindkettő "nyomása" miatt ? Egyébként ez a cirkoruha talán ezekre megoldás is lehet. Van már valakinek ilyen felszerelése ?