Galactic Civilizations 3
  • TokraFan
    #33
    Nem a 3D modell a lényeg, bár kétségtelen, hogy vonzó lehetőség egy saját tervezésű flotta kialakítása is. Meghatározott hely (vagy súly) határain belül kellett megoldani a tervezést, beleértve a hajtómveket, szenzorokat, fegyvereket is, ezzel elég sokat lehetett taktikázni egy komplett flotta kialakításakor. Igaz, hogy ez sem volt tökéletes rendszer, de azért adott lehetőséget az agyalásra. Egyébként ebből a szempontból is javítottak rajta az alapjátéjhoz képest, a kiegekben.

    Tech-tree kapcsán nálam a SotS2 viszi a pálmát, miután minden játékban ranfom generálja le, amit más játékban még nem láttam. Tehát nem lehet kialakítani egy jól működő stratégiát ha már ismeri az ember a játékot, mert lehet, hogy a következő menetben a jól bevált technológiát nem is lehet kifejleszteni, így teljesen más stratégia kell.