Armored Warfare
http://armoredwarfarehu.blogspot.hu/
http://armoredwarfarehu.blogspot.hu/
-
FosTalicskaa #3549 Szerintem ez a hektikus RNG is elég komoly probléma, főleg magas szinten. Az összes MBT-n pár pixelnyi weakspotok vannak, de azokat sem adja be mindig (legszebb példa a challanger 1 - ahol a sofőr periszkóp a hull közepén szemből) Csak ott lehet sebezni full sebzéssel szemből is, de 10ből csak 4x adja be átlagban. Te is egy másik tankban vagy hasonló paraméterekkel. Neki beadja 10 lövésből 9x, neked meg 10-ből éppen csak 2. Vagy fordítva. Mégis milyen alapon? Hol van itt a 10% random? Engem egyedül ez zavar és emiatt sem szeretek menni a leopard2a5-el mert ez így nagyon hulladék. A sok ding-dong miatt az ap használhatatlan, az meg hogy szemből meglőve HE-vel egy másik mbt-t egyszer 15 máskor 400 a sebzés, kiszámíthatatlan katasztrófa az egész. De a scoutok repesz lövései is ilyenek, csak ők mondjuk nem 1x15-öt lőnek 10 sec alatt, hanem 30x15-öt. Sokat sebez az a kalasnyikov a tankjuk tetején, nem beszélve a pontosságukról sem. Jah és ott vannak a 8-as artik. Sokkal brutálisabbak, mint a WOT-ban valaha is voltak. Míg a wotban 40-50 secet várnak egy 600-as splash-re addig itt 12-15 másodpercenként tolják ugyanézt. Az egyetlen ok, ami miatt mégsem pampog miattuk senki, az az hogy csak 2 van oldalanként, de ha egy rádállt akkor már mehetsz is a garázsba, mert abban a körben véget ért a játékod. :S
Szerintem jelenleg tier5-ben a lejátszhatóbb a játék. Persze csak ha nem pakolja tele taktikai nukleáris rakétakilövővel felszerelt jól rejtőző babakocsikkal a meccset, mert azok aztán lemészárolnak mindenkit. MBT, TD minden ami nem scout.