Armored Warfare
http://armoredwarfarehu.blogspot.hu/
http://armoredwarfarehu.blogspot.hu/
-
yossarianHUN #3424 - Az a különbség, hogy ha beléd lő, azért büntetik, ha eléd áll, azért nem. Szerinted melyiket meri inkább bevállalni?
- És ez hogy működne magasabb szinteken, ahol ahhoz is alig van elég játékos, hogy fél óra várakozás után összedobjon egy meccset az MM? Az elmenő T9 helyére berak egy T6-ot? És ha lelép egy 10 HP-s tank, akkor bedob helyette egy full HP-s frisset? És hova dobná be az újonnan érkezőt? A bázisra, amit esetleg egy félholt tank, a másik csapat utolsó reménye épp foglal? Hogy az új fiú egy lövéssel lekapja, ezzel elkaszálva a másik csapatnak a meccset? Vagy esetleg CoD-os mintára egy másik játékos mellé rakná be, aki esetleg épp 1v1-ezik az ellenfél utolsó tankjával? Hopp, az 1v1-ből hirtelen 2v1 lett. Ez a szisztéma a CoD-ban működhet, itt csak akkor, ha (többek között) ezeket a problémákat meg tudod oldani. Meg tudod?
- Akkor ez egy másik játékmódként működhet, de ezért még nem kell megszüntetni a jelenlegit.
- Azért, mert teszem azt a Chally 2, aminek egyetlen előnye a páncélzat, kiáll az utcára, és úgy szétkapják, mint floki a lábtörlőt. Mert minden sebez bele, csak kicsiket. Gondolom nem jártál a hotfix előtt T9-ben, ahol senki nem tudott átlőni senkit, ezért mindenki célzás nélküli, 2-300 sebzéses HE lövésekkel operált. Hát baromi nagy élvezet volt, gyorsan össze is kellett dobnia az OE-nek egy javítást, hogy elkerülje a csoportos lincselést. Ez a tipikus hülyebarát megoldás. Tudod ki célozna gyenge pontokra vagy próbálna precízen játszani, mikor csak célzás nélkül odavágsz, és már jön is a tuti, 200-as sebzés.
- Ezzel az a baj, hogy pont a játékosok fejlődését ásná alá. Miért akarna Ödönke fejlődni, mikor pont a gyökérkedéséért jutalmazzák?