Armored Warfare
http://armoredwarfarehu.blogspot.hu/
http://armoredwarfarehu.blogspot.hu/
-
AJensen #3412 A válaszom igen.
Kezdeném azzal, hogy letiltanám a csapat sebzést. A másik, hogy bármikor kiléphessek a csatából büntetés nélkül. Ez persze a teljes játék egyensúly újra gondolását vonzza, de nem is lenne ennyi feszkó, mint most. Veszem alapul az új Battlefront rendszerét. Ott sincsen privát szerver, hanem bedob egy adott szerverre és játszol.
A képesség nézés tekintetében ott a csapat csata vagy klán csata. A sima PvP-hez pedig egy olyan rendszert dolgoznék ki, ami nem 15 játékos kinyírásához van kötve, hanem van egy idő vagy pont limit, amit teljesíteni kell az egyik oldalnak. Tehát egyből lehetne javítani az elba**ott mm-en, ami csak azt képes neked kihozni a meccs végére, hogy ügyes voltál vagy ritka sza*.
A prémium időt is átdolgoznám, mert aki csak 2órát tud a gép előtt ülni naponta az is szeretne mihamarabb magasabb tier-ben játszani anélkül, hogy 24-22 óra kárba vesszen neki a pénzéből. Kevesebb tier-t csinálnék, de használhatóbb tankokkal. Ala BF tankjáték persze nem egy az egyben.
A játékosoknak persze megadnám a kihívás faktort, tehát ne csak találd el, hanem találd el jó helyen is, de mégis sebezheted az ellenfelet rendszert. Jó mondjuk vastag páncél helyen nem 500-at faragnál le az ellenből, hanem mondjuk 100-at stb.
Nem olyan nehéz ezt kitalálni, de nekik könnyebb volt lemásolni a sza* pénz szippantó rendszert, ahelyett, hogy kicsit jobban megerőltetik magukat és használhatóbbat alkotnak AZÉRT, hogy a játékos folyamatosan visszatérjen a szórakozás miatt, nem pedig azért, mert próbálkozik egy fo* pvp-ben, ami folyton az egyik oldalnak hozza le a játékot.
A gyenge játékosokat is jutalmaznám, ha próbálkoznak minden földi jóval, de csak őket, hogy ne menjen el a kedvük a játéktól.
Mindenre van megoldás, de az Obsi nemes egyszerűséggel lemásolta a tróger oroszok rendszerét, ami csak a pénzről szól nem pedig a játékról és a haszonról.