Limit Theory
  • Zero 7th
    #24
    Na persze, de egy ELITE-ben nem a látvány miatt álltál neki felfedezni, hanem hogy új kereskedelmi utakat tapogass ki.

    Egyébként az X-et többek között ezért találtam borzasztóan unalmasnak, nagyon nem jött be a szektoros rendszer. Azon meg külön megsértődtem, hogy az X2-ben volt egy szektor, talán az az egyetlen ami extra volt, ha jól rémlik 400% napsugárzással. Oda akartam beköltözni. Erre az X3 legyalulta ezt az extrát, hogy "bebukott a kísérlet". Anyád.
    De ha jól rémlik a Freelancer is hasonló szektoros volt, na de azzal sem játszottam. Azt önhibámon kívül: amikor új volt, nem tudtam megszerezni, aztán később meg valahogy két perc játék után keményre fagyasztotta a gépem, amit nem tudtam megoldani. Azóta nem próbáltam...
    Dark Star One-nal sem játszottam.

    Volt még az Independence War 2, az hangulatban egy darabig teljesen rendben volt, a kalózkodás, mint fő tevékenység, nagyon király, de a játék világa fájóan üres volt sajnos.

    Az ELITE-ben nem lehetett leszállni a bolygóra.
    A Frontiertől viszont igen, tudomásom szerint az az első játék, amiben ilyet lehetett csinálni.

    Egyébként volt egy ilyen játék, kb 2000 körüli, indie cucc, de az istennek nem ugrik be a neve. Valami macskaszerű élien voltunk egy űrhajóban, ami csillagra ránéztél az égen, oda lehetett menni és felderíteni a rendszert. Az generált élővilágot is, állatokat, növényeket... Kb két bolygó megnézéséig tartott a felfedezés varázsa...