Bless Online - Current Generation Mmorpg
  • mikromanus
    #423
    Összegezve: ha szereted a dungeonokat és a PvP-t, akkor jó lehet. Ha az open world tartalmakat és "minden más körítést" is kidomborítanád a karaktereden, akkor a Bless gyerekesen egyszerű és "kicsi".

    Bővebben:
    A szintezés szerintem most már nem gond. Kombózni kell, aztán jó lesz. Az elején ezt nagyon elcseszték. A kezdeti legnagyobb forgalomnál életképtelenné tették a sebzéseket és utólag kezdték javítani. Sokan bele se kezdtek emiatt, vagy épp hamar abbahagyták.

    Most már van elég dungeon és a drop is megfelelő(bb). Ez is el volt cseszve az elején. A mesterségesen korlátozott fejlődés a dungeon belépésszámmal még benne van.
    Az AI segghülye és ebben nem lesz változtatás. A helyzettől függetlenül agyatlanul működnek a szörnyek. Támadásnál ellövi s skillt, aztán támad. Akkor is a skillel kezd ha senki nincs a hatótávban.


    A "minden egyéb" a játékban faék és szánalmasan csökevényes: a mining és gathering pár nap alatt kimaxolható. Onnan már nem fejlődsz, csak termelsz. A crafting faék és kegyetlenül behatárolt. Egy szakmát nyomhatsz karakterenként, de mindre szükséged lenne. Azaz több karakterre van szükséged.
    A jobb gear normál alapanyagszükséglete alacsony és nincs érdemi alternatíva. Csak dungeon gear. A craftolt gear is dungeaon materialból készül.
    A life skillek (craft) fejlesztéséhez olyan dungeon és boss kill kell, ami "life skiller" játékosnak erős lesz és korlátozza a fejlődést a nem harci területeken.

    A kereskedelem mesterséges árszabályozással dolgozik ami nem igazodik túl jól a kereslet-kínálathoz. Például: a feldolgozott anyag olcsóbb mint az anyag ára és emiatt gyakran nem is vehető. A gazdaság halott/elfajzott.

    A skill és kaszt balance elég csökevény volt még 2 hónapja is. Azóta nem hiszem, hogy érdemben módosult volna. Minden karakter elég jó DPS-ben, csak némelyik emellé még másban is erős.


    Az üzleti modell rendben volt eddig. Ha a cash shop tartalom marad, akkor a f2p se lesz gond. Csak a f2p többnyire ürügy szokott lenni, hogy minden fizetős előnyt benyomjanak a cash shopba.
    A gear gap most már azért nagy tud lenni egy új és a régi játékosok közt. A jobb gear nagyobb sebzést és nagyobb sebzés csökkentést ad.
    Ha új szerver is indul, akkor van esélye. Az új kezdet sokakat vonz és muris tud lenni. Ha elég a tartalom, akkor meg tud tapadni a nép. HA viszont csak a régi szerverek lesznek és közös marketplace, akkro a játék érdemben esélytelen az újraéledésre. Ki a fene akarna 5 hónap hátrányból becsatlakozni. Más használt gönceiben járni... használt kotonnal dugni... sorban állni a pofonért hónapokig....

    Majd meglátjuk. Eddig nem nagyon hírezték hog ylesz-e valami új, pedig már csak márfél hét van "éles" indulásig...

    Utoljára szerkesztette: mikromanus, 2018.10.12. 09:32:06