Bless Online - Current Generation Mmorpg
  • mikromanus
    #373
    Az emlegetett mage-nek folyamatos mana gondhja van. A mana shield-nél "life-ként" működik a mana. Ugyan szép, hogy van extra élete, csak az kevésbé szép, hog yígy van annyi élete, mint más karaktereknek mana shield nélkül alapból. Ha meg sebzést kap, akkro a mana nullázódik először. Onnan 0 a sebzés. A mana visszatöltés lassú, vagy szarránerfelték (teleport). A jeges 2-es spamet már kb két hét után kiszedték. Nem nagyon fogod spamelni azt a 7 másodperc cd-t. A paladin elég jól sebez, emellett nem lehet lényegében lecsapni. Visszatölt lazán maxra, a korábban emlegetett mage meg bekapja a cc-t és leszívja a manát a sebzés a shieldeen keresztül. A berserker és a guardian is kapott buffokat. CC-n ugyan volt nerf is, de ettől még simán szétszivathatja a guardian azt az OP mage-et. Szerencsétlen nyeszlett caster be se tud érdemben fejelzni egy kombót.
    A rangert is eléggé beerősítették. High-end gearről nem nyilatkoznék, de a 37-es gearjeben 0-s fegyver upgradeddel (lvl 37-40 character)jobban sebez a mobokon mint egy mage 45-ös szinten 45-ös 10-es fegyverrel. (mondjuk sokat ez nem számít, de az "ajándék" gyenge mob irtás a dungeon pontokért sokkal gyorsabb vele. 1 hit majdnem minden monster south speziában. A mage-nek ehhez full dps armor és lila 10-es fejlesztéső fegyver kell... és még így is lassabb a cast time miatt). Persze ha "komolyabb" ellenen ellenőrizgetünk jobb gearrel és nem csak egy -kétalap kombóval, akkor később ez lehet kiegyenlítődik...
    Open worldben ha leállsz harcolni 5-10 másik játékos ellen egyedül, akkor megérdemled hogy a karaktered a sarkával kaparja a padlót. Ez más játékokban se jó ötlet... Na jó, mondjuk egy p2w fosban egy whale-nak talán. Archeage-ben a gear gap és a túl erős gear statoknak köszönhetően a legnagyobb bálnák csináltak ilyesmit és még sikereik is voltak az agyatlan 5-10 vs 1-ben.
    Ha sokan vannak partyban, akkor kevesebb a "Normál" xp a killek után és a jobb dropra mindenki licitál. Eliteknél ez nem nagy business. Ott elég jól lehet harcolni másokkal. :) Az alap jutalom tényleg komoyltalan. A ketrecharcokban olyan sok "pvP" pontot adnak, hogy egy-két open world kill komolytalan (meg azt hiszem más régókhoz és korábbiakhoz képest ezt nerfelték is).

    Ebben a fázisban mondjuk én hanyagolom a dunegonokat. Csak néha-néha nézek be. Lehet abban van az üzlet, de nincs kedvem sok időt beleölni. Kis gazdasáégi kísérletet folytatok. Mit lehet kihozni abból ami "nem fontos" a blessben :)
    A minimum-maximum árakat módosították. Most már fos olcsón el lehet adni anyagokat. Így azért már mennek el dolgok. A craftolt itemeket is el lehet adni és azon is képződik bevétel. Emellett a royal questeken is lehet pénzt szerezni, de elég felemás érzés. Sok időbe telik, vagy a wyvern lerabolja a bevétel jelentős részét (főként ha nincs prémiumod). Emellett nem közvetlen silver-gold jutalom, hanem eladható item és rng box a jutalom. Ez meg felemás érzés. Ha eladod, akkor ez egy oldalról bevétel, más oldalról fel nem használt skillpont (napoi 3000 rng crystalt lehet farmolni, ami +30 gold befektetéssel 30 véletlenszerű skill pont lehetne). Kevés a rendszerben a pénz és erősek a "goldsinkek". A gazdaság elég "furcsa". Maradjunk ennyiben! Van azért szórakoztatóbb rendszer is más játékokban...