Bless Online - Current Generation Mmorpg
  • mikromanus
    #166
    Szerintem ez "alapozás". Sok szempontból egyszerű a játék, így talán könnyebb egyensúlyban tartani. Ha már ki tudnak adni egy stabil és szórakoztató alapverziót, akkor jöhet a finomítás. A fail damage-ról nem sokat tudok. Majd meglátjuk mi lesz. A "life skill "rész más MMo-khoz képest viszont elég faék. Egy gathering skill, meg egy crafting és nincs tudáshoz kötve a craft. Mondhatni, hogy kevésbé kifinomult, de másik oldalról kevésbé kell elapróznunk magunkat. Nem kell 101 alap nemszeretem dolgot (munkát) elvégezni és fejben tartani csak hogy egy vacak alapfelszerelést összeszedj... talán. Kevesebb agyalás - több játék és muri. Mondjuk volt már egy nagy bukltájuk hazai földön és más régiókban, így van már tapasztalatuk mire kell figyelni. Talán ezt már nem bökik el.