1585982264.jpg
Mount & Blade II: BannerLord
  • uwu2020
    #976
    Szerintem jót tenne neki ha tovább tolnák megint a megjelenést. Most megint játszok vele, és bár hibákat nem tapasztalok, a balance igencsak ráférne, és mivel évek alatt nem változott, félek tőle, hogy nem most fogják gatyába rázni. Hiába jó az alap, modok tömege kell hozzá, hogy normális játék legyen, de csodát tenni nem lehet.

    Néhány fájdalmas dolog:
    A karakterhalál és öregedés bekapcsolásával továbbra is játszhatatlan, nem értem miért nem csökkenti a halál valószínűségét, annyi csata van a világba mint a rohadás, 1000 nap alatt biztosan meghal az a karakter amelyik képes rá (úgy vettem észre a klánvezérek nem halnak meg), rohangálás új companionok után és bármelyik retardált felvétele ami éltben van, egy karakteres családok, vagy örökös loadgame, és választhatsz ki haljon meg csata után?.... ja inkább nem.
    A kovácsolás annyira erős, hogy már fáj, nem feltétlenül baj, de unalmas is, és mivel túl jó, ezért csinálja az ember fia, főleg azért mert mikor már birodalmad van, egy idő után kb sehogy nem lehet növelni a bevételt, csak a városok darabszáméval, és bazmeg kovácsolással kell finanszírozni egy birodalmat. Szerintem a kovácsolás lehetőségét kellene jobban szabályozni valahogy (a free build darabszámát kéne korlátozni, mondjuk egy karakter egyet csinálhatna minden megrendelés mellé, vagy ilyesmi), és ha már visszafognák úgy 90%-al, lehetne gyorsabb az unlock, hogy ne legyen ennyire kurva unalmas. Emellett legalább a végjátékra meg kéne oldani, hogy a városok rendesen tejelhessenek.
    A skillek fejlődésének üteme kegyetlenül szar. A healingből alig lehet összekaparni 50-et mire saját királyságod lesz; a charm, meg olyan magasra ugrik az elején, hogy a királyok fizetnek, hogy elvedd a lányukat. A többi is elég szar, de ez a kettő nagyon durva, nem igaz, hogy nem tudnak átírni egy-egy kibebaszott számot a fejlődés üteménél!
    Szerintem a turnament is túl könnyű, bár nem biztos hogy baj, mert úgyis az elején csinálja azt az ember, utána már eltörpül a jelentősége egy ország irányítása mellett. De lehetne javítani rajta, erre is van ötletem. Talán úgy jó lenne, hogy az elején legyen annyira nehéz, hogy ne lehessen már azonnal megnyerni, és lehessen kielégítő jutalmat kapni akár egy kör megnyerése után is. A főnyeremény is lehetne olyan, hogy királyként ne érezzük időpocsékolásnak beszállni egy kis versengésbe, de legyen olyan nehéz, hogy kelljen hozzá 30-as karakter!

    A sok idegesítő hiba ellenére rendesen mennek bele az órák, a harc annyira jó, hogy megéri, és elnézem nekik még ezt is. Csak szerintem sok játékos nem ilyen; a legtöbb embernek ehhez nem lesz türelme, így sose lesz annyira népszerű a játék, mint amilyen lehetne. Én nem hiszem hogy a balance akkora munka lenne; egy bugot sokkal nehezebb javítani.
    Utoljára szerkesztette: uwu2020, 2022.07.11. 07:22:27