1585982264.jpg
Mount & Blade II: BannerLord
  • Palinko
    #324
    Most hogy pont ezt láttam-e eddig nem emlékszem, de igen legtöbb VR játékban ugyan ez a mozgás stb van, nem rossz, de azért még van mit csiszolni. Ez van lövöldözős játékot sokkal egyszerűbb élethűnek eladni, ez itt az íjakra korlátozódik azt meg lehet oldani könnyebben bár ott is dolgozhatnának a becsapódáson, vicces mikor jön a sündisznó feléd mert minden nyíl csak a fejéig állt bele a delikvensbe :D Na de ez a kardozás, nem is tudom én Mordhautól sem votlam elájulva jobb mint a War of Rosesben vagy hogy hívták de még mindig csak cséphadarás az egész. Kingdom Comeban is annak tűnt, aztán játék közben inkább lehet érezni a dolog súlyát, de itt is sokszor bugzik, belelátok az ellenfél testébe mikor közel jön, van stamina de dög lassan üt, olyan kis teleportálásokat végez az ellen, meg animáció közben van és elveszi a kontrollt a karakter felett addig szóval ilyenek nagyon kihoznak az élményből. Aztán csinálsz egy tökéletes blokkolást meg ráadsz egy szép combot és látod hogy na ezt eltervezték ez szépen néz ki, de ha valami nem tervezett dolog van akkor már baj is előjön rögtön és persze látták ők is de megoldás az nincs, mert most itt tart a technika és sok játék elvan úgy hogy ezek a dolgok nem tökéletesek benne mert nem látszódik de egy ilyen játéknál nagyon előjön, csak ugye réteg játékok és örülni kell annak is ha egyáltalán haladnak és kiadják :D