
Mount & Blade II: BannerLord
-
#107
Én a craftrendszerben még olyat tudnék elképzelni, hogy a kovács nyersanyagból dolgozik, olyanokból, amit eddig csak kereskedésre lehetett használni, és semmi másra. Most viszont lenne egy ilyen haszna is, hogy pl ha te viszed a nyerset, és nem a kovácsnak kell beszerezni, vagy a készletét fogyasztani, akkor olcsóbban is kijöhetsz. Plusz betenném még, hogy súlyos pénzekért, meg több alapanyagból lehetne jobb minőségű fegyvert páncélt kovácsoltatni. Esetleg olyat is beraknék, hogy ez a város gazdagságán is múlna, pl az átlagosban lehetne alapfegyvereket gyártani, a szegényben még azt se, csak negatív jelzőst, a gazdag, virágzó városokban meg akár masterworkot is.
(Egyébként egy magyar mnb fórumon talán warband megjelenése előtt volt egy ötletelős topic, hogy mit látnánk szívesen, többek közt nekem ez is eszembejutott, meg a minigame is.)