The Long Dark - A Will Mackenzie Incidens
  • lonvard
    #329
    A farkasok meg a durva viharok jelentik a random kockázati faktort, mikor kinn tevékenykedik az ember. Szerintem elég jól vannak belőve. Volt olyan verzió, amiben ha nekem esett a farkas, akkor akárhogy voltam felöltözve, 70%-ot leszedett rólam (tehát ha nem volt 70% életem akkor biztos halál), majd ott hagyott a hóban egyszerre 5 vérző sebbel, amit egyenként kellett kötözgetni, majd miközben ezt csináltam, visszafordult, és a maradék 25-30%-ot is leszedte. Amikor ezt jeleztem valami fórumban, hogy megöli a játékot, akkor közölte velem néhány hardcore Pistike, hogy menjek játszani Tetrisszel. :D Aztán szerencsére a fejlesztők is észbe kaptak, és egészen jól balanszálták a mostani farkasos huzavonát. El is lehet futni előlük egyébként. Én legtöbbször csak kifárasztom őket, eltűnök egy szikla mögött, aztán csak azt veszem észre, hogy már nem követnek. Annyit változtatnék, hogy valamivel kevesebb farkas kellene, viszont bárhol felbukkanhatnának.