Kingdom-Come-2018-05-HD.png
  • Aborg
    #2449
    Igen, arrol. Nem is gondoltam volna hogy a jatek szamitasba veszi a kun alruhat!
    En nulla zajszintu konnyu ruhaba oltoztem, csinaltam egy sunnyogo-fozetet is, ejszaka odalopakodtam a taborhoz, megittam, beosontam, de nem sok hatasa lehetett a fozetnek mert eleg gyorsan lebuktam. Annyi idom volt hogy az egyik bogracsot megmergeztem aztan felvettem a nyulcipot es illa berek.

    Utana volt a csata. Hat mit ne mondjak, az alkotok sok elozetes hetvenkedese utan kicsit mast vartam. Eleg kaotikus zurzavar volt. Marmint a valosagba is lehet kaotikus egy csata, persze, de itt arra gondolok hogy nagyon latszott hogy a szamitogep gondolkodik hogy mit is kezdjan a helyzettel, a figurak neha beakadtak, tetlenkedtek mikozben pufolik oket masok stb. A jatek harcrendszere a parharcoknal meg elmegy, ott turheto a kezelese (es jo is nez ki - foleg ha masok harcat figyelem, peldaul a Rattayi bajnoksagon), de ilyen "nagy" csatajelenet mar nem igazan a jatek asztala, inkabb kinosan komikus.

    A cseheknek volt egy viziojuk hogy sok nagy, tobb szaz szereplos realisan abrazolt lovagkori csatat akarnak a jatekba, de utolag maguk is belattak hogy ez nem jott ossze. Egyszeruen ez az engine ezt nem tudja. Talan egy speci enginet kellene erre irni, es szerintem alapkovetelmeny lenne hozza a preciz valosideju csontvaz alapu fizika (nem csak az elore felvett mocap mozgas). Hogy ne bolonduljon meg a dolog ha nem ugyanazon a talajszinten vannak a harcosok stb.

    Sajna tovabbra is ragaszkodnak ugyanehhez az enginehez, ami egyreszt ertheto mert egy csomo modositast vegeztek rajta amivel rengeteg idejuk elment, es most mar a KC2-ot ugy akarjak osszerakni hogy az engine mar adott, mar minden alkoto erejuket a kizarolag a sztoriba es a helyszinekbe fektethetik.