• Szefmester
    #105
    A gond az hogy egy gravitáción alapuló ütközés szimulációt is 3D animációként fogsz látni... mert meglepődnék ha olyan fejlett aggyal áldott volna meg a teremtőd hogy natívan lásd a gépi kódot mint Neo a mátrixban...

    Azt pedig ahogy látom tényleg nem fogod fel hogy egy egy ilyen szimuláció jóval több adatot igényelne hogy ténylegesen pontos legyen. Mert mint írták már, nem mindegy a két objektum összetétele, annak állandósága, iránya, sebessége, pillanatnyi forgási iránya, és forgási sebessége, a környező testek gravitációs tere.
    Ha ezekből csak egyet kettőt hasrapacsi alapon adsz meg már teljesen más eredményt kaphatsz egy adott időintervallum végén. De tudod mit? Szerezd be az Universe Sandbox nevű programot, és csak a móka kedvéért állíts pályára egy második holdat a föld körül. Ha ez megvan gratula, mehetsz a következő szintre. Alkoss egy naprendszert stabil pályákkal, majd biliárdozz be az egyik bolygó felé egy holdszerűséget. Ha sikerül elkapatnod vele anélkül hogy összeomlana a komplett rendszered akkor vedd fel videóra és oszd meg velünk. Persze azt is jegyezd majd fel hanyadik próbálkozásra sikerült...