• PiszkosFred
    #3338
    A fejleszto HG es Sean nem adott ki pontos kepletet vagy barmit, igy csak az van, amit a tobb idovel rendelkezo probalkozok es/vagy ebbol kontentet gyartok probalkozasainak a dokumentalasabol tudunk - igy szuletnek meg a lenti infografikak is -, de ezeken a tapasztalatokon felul meg lehetnek titkos formulak, amelyek meghatarozzak es egyben meg is dontik az elmeleteket.

    Mivel az egyszer mar legeneralt hajo reszeit nem lehet modositani, ezert a legjobb modszer az, hogy addig vadaszol a kivant hajo darabokra/skinekre, amig meglesz mind, fogsz egy S reaktort es probalkozol par allomason (erdemes hasznalni a jatekosok teleport kapuit, sok bazis van direkt ilyen harom csillagos rendszerben ezzel a cellal letrehozva), majd latva az eredmenyeket fogod es a legjobb helyre visszaugorva megcsinalod a hajod.

    Ez az egesz T1-T3 stb. dolog csak addig erdekes, kvazi ideiglenesen, amig venni akarsz sajat hasznalatra hajot amivel szerzel egy kis kezdeti toket, alapanyagokat, fejleszteseket, stb. Vagy, ha ignoralod az egesz hajogyartasi reszt a jatekban, mert ez csak egy extra feature, nem kotelezo, van amikor annyira jol ossze van rakva egy hajo, hogy nem csereled le.

    Ahogy elkezded az alkatreszeket gyujteni a sajat hajo gyartasahoz, onnantol mar szerintem figyelmen kivul is hagyhato, ott mar csak a skinekre/alkatreszekre koncentralsz.
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2025.03.09. 11:05:42