• Bokafix2
    #563
    Aalapvetően az a gond hogy el lett szúrva az alien intelligenciájáért és mozgásáért felelős algoritmus megírása. Túl közeli körben mozog hozzánk képest, pedig ő nem tudhatja merre vagyunk, de valahogy mégis mindig ott van néhány méterre tőlünk. Ez jelentősen elveszi a játékos szabadságát mivel mindig bújkálni kell és ez bosszantó... alig van olyan perc amikor szabadon mozoghatunk.

    Pedig elég sok interaktív feladatot kell elvégezni a játékban, pl. kapcsolók aktiválása, ajtó meghackelése és kinyitása, gázzal vagy plazmával történő bíbelődés ami időigényes, vagy számítógépes fájlokban történő kutakodás... erre sokszor nincs elég idő... hányszor volt olyan hogy még be sem fejeztem az ajtó hackelését, máris ott termett őmocsoksága és nemtetszésének hangot adva kibelezett.

    Pedig ezt el lehetett volna kerülni azzal hogy nem úgy programozzák az alient hogy kényszeresen mindig a közelünkben mászkáljon hanem mondjuk az egész pályán random mozogna, így több szabadságunk lenne és mivel teljesen scriptmentes lenne a mozgása csak a véletlennek lenne köszönhető ha találkoznánk vele. És szerintem nem lenne unalmasabb a játék mert a random mozgásnak köszönhetően akárhol találkozhatnánk vele, hisz mi sem egy kis placcon mozgunk hanem sok küldetésnél oda-vissza be kell járni a pályát. Tehát a feszültség úgy is megmaradna ha nagyobb területen mozogna össze-vissza az alien, nem mindig azon a kis területen ahol éppen vagyunk. Legalább így jobban lehetne haladni.
    Utoljára szerkesztette: Bokafix2, 2014.10.13. 20:46:34