• Borisz80
    #279
    most már kiírom hogy
    OFF
    Oculustól sem romlik jobban a szemed mint a monitorra való nézéstől.
    Be kell normálisan állítani a pupilláid közti távot és a fókuszt és akkor nem leszel bandzsal vakegér.
    Annyi butaságot osztanak olyan emberek akik ki se próbálták, vagy kipróbálták de hibásan elemezgetik a tulajdonságait, elfelejtve azt hogy egy fejlesztés alatt álló termékről van szó, nem pedig egy kész és végleges dologról. De gyanítom hogy a kész terméket is majd a TrackIR-hez hasonlóan folymatosan upgradelik majd és jönnek ki a még fejlettebb verziók.
    Az Oculus Dev1 és Dev2 között is hatalmas a különbség.
    Ismerek olyan srácot aki repszimulátorral próbálta ki a dev1-et -ami a dev2-höz képest már hulladék- és hatalmas negatív élményt hagyott benne, mert rosszul volt a használata közben. Nos igen. Általában az emberek többsége rosszul lesz igazából is ha beül egy kis gépbe és az meg akrobatikai manővereket csinál, te meg érzékeled a távolságokat. Voltam a Gripen szimulátorban is (találóbb nevén "A Gömb"), ott is meg kellett fognom a kabin keretét mikor mellette álltam -és a pilóta meg benne ülve tartott egy kis műrepülést-, mert szédültem. Pedig itt csak projektorok vetítették egy teljes félgömb felületére a tájat.

    A másik dolog hogy a vr a jövő. Ez a jövő már 1995-ben elkezdődött, de akkor még nem volt meg a kellő technológia, most itt van.
    Vagy az oculus illetve vr ellenesek kedvéért inkább lépjünk vissza a számítástechnika (játékok) terén? Ha valakinek kell még meg van a C64-em :D

    Záró mondatomként -aztán nem OFF-olom tovább a vr témával a topicot-, azt javaslom, hogy akit érdekel az próbálja ki. Ne vonjon le előre következtetéseket egyes emberek rossz vr élménye alapján. Ki kell próbálni! Aztán ha valami miatt nem jön be akkor tudja az illető, hogy azt nem neki találták ki és nem kell megvenni.

    ON
    Utoljára szerkesztette: Borisz80, 2014.10.06. 08:49:43