
| Magyar fejlesztések | Prepar3D | Ultimate Realism Pack | Rendszerkövetelmények | PTA | CFG Tuning | AffinityMask Kalkulátor | Gyakran Ismételt Kérdések | X-Plane.Org
OOM Hiba
Helyes Library sorrend!
Ideális ORBX sorrend!
Miket kell még telepíteni esetleg?!
Sok gondot tud még okozni az Ö hiánya is!
Ez is fontos!
Elmentett Libraryból eltűnnek a scenery-k!
Megoldás a C:\ProgramData\Lockheed Martin\Prepar3D v3 mappában lévő "scenery cfg" fájl törlése!
Csinál egy újat és aztán be kellett olvastatni vele újra a sceneryket!
Szimulátor hardver-szoftver biblia
LOWW FlayTampa v2.7 csápok beállítása
-
Nyiri #5076 A satellite data és az azure ai miatt azt mondanám hogy eléggé át lett írva az engine. Gondolom fix online kapcsolat kell neki. Azure az MS cloud szolgáltatása. Gondolom full live AI lesz akkor az aktuális forgalom alapján.
A bevezető elején látható képek alapján látható hogy nem render hanem real time. Szerintem a shadow kezelést teljesen átírták mert elég smooth. A felhők gyönyörűek. Lighting effectis is rohadt jó.
Ha tényleg újra írták az engine-t akkor nem hiszem hogy erőgép kell neki. Ez a grafika szép de nem hinném hogy nagy gépigényt igényelne ha nem 20 éves technológiai megoldásokkal írták meg.
Particle effects is újnak tűnik. Nem valami maszatolás mint a P3D-ben.
1 dolog kicsit zavar. Mindenütt ahol látszik a futópálya. Sík egyenes :(