Oculus Rift virtuális sisak.
  • Inquisitor
    #239
    Megette a fene, ha a bejövő headtracking adatokat típusonként máshogy kell majd kezelni.
    Szerintem NEM Oculus támogatás kell a programokba, hanem VR.
    Amúgy már elég régóta van OpenSource program ami "összefogja" az eddigi olcsó és drága cuccok kezelését egybe, nem is értem minek kéne új dolgokat itt kitalálni?
    Most is van a piacon jó VR cucc csak nem 3-500 dollár, hanem 5-20.000.
    Vagy ott van egy kapható irányító ami évekkel a Hydra elött jött ki, pontosabb, szebb, vezeték nélküli, csak 2500 dollár.
    Szóval ha van értelmes szoftver háttér lassan 18-20 éve, minek újat kitalálni???

    MasterMason - Már akartam írni egy bocsánatot, mert a cikk részletes olvasása nélkül írtam. De erről a Totem hírlevelei tehetnek. Ha azt írják júniusban, hogy mindjárt lesz végleges termékből prototípus, akkor ne jelentgessék pár hét múlva, hogy egy év múlva. Valószínűleg azóta volt pár braimstorming a témában és (szerencsére) teljesen átdolgozták a termék terveit. A HW jeleldolgozás jó ötlet, de még el kell jutnia onnan a gépbe, ott is csökkenteni kell a késleltetést. Az Oculus CD1 első képeinél meg lehet mind meg fogunk lepődni, hiszen megvették a Carbon Design nevű céget, aki igen pofás dolgokat tervezett már, szóval a sötétszürke féltégla kinézet remélhetőleg eltűnik.