Oculus Rift virtuális sisak.
  • MasterMason
    #210
    Ez szvsz egy rossz marketing szöveg.

    A valóság pedig az, hogy teljesen függetlenül attól, hogy tökéletes minőségben fogsz gyakorlatilag közvetlenül "belesugározni egy képet az agyba", amíg nem áll át és nem szokja meg addig mindig lesznek rosszullétek. Az emberi agyat próbáljuk becsapni ezzel a készülékkel, és ahogy sokaknak kifordul a gyomra a körhintán meg a hullámvasúton amikor élőben felültetted őket egy ilyen szerkezetre pedig az nem "lagol" :D, ugyan így akkor is ki fog sokaknak fordulni a gyomra, ha csak a szemük által érzékelt virtuális valóságban látják ugyan ezt. Vagy ha egy pörgős játékon nyomulnak majd.

    Az viszont nonszensz, hogy a ma már több teraflops teljesítményre képes videokártyák ne tudnák csípőből mantle vagy dx12 nélkül egy oculushoz kellő teljesítményt adni, amikor 5 monitorral szaladnak ezek a konfigok full felbontáson full grafikával... És akkor arról még nem is beszéltünk, hogy az oculus nem egy új hanem gyakorlatilag a régi side b side technikát használja, ami egyébként tökéletesen működik a méregdrága 3D-s tévék vagy pl az nvidia vision esetében.

    Persze a mantle és a dx12 valódi többletteljesítményt hordoz, de nem annyit amennyi által kiválthatóak lennének a drágább hardwarek. Sem a mantle sem a dx12 nem fogja önmagában megváltani a világot és önmagában ez nem lesz elég azoknál akiknek alapból gyenge a konfigjuk. Az "átlagosnál" és a célba-vett vevőkörnél jóval szűkebb kör az, amelyik rendelkezik azokkal a hardware-kel amit ez a technológia megkövetel és ezeket a hardware követelményeket a mantle sem fogja kiváltani. Aki meg rendelkezik a megfelelő hardware-el az már ma is úgy játszik, hogy legalább 3-5 monitort vezérel egyszerre...

    Emellett ne felejtsük el, hogy a játék az egy dolog, de sokan közülünk nem is játékra hanem munkára építették a gépet, és ezek a játékok a mi gépeinknek gyakorlatilag meg sem kottyan akármit is csinálunk... ;)
    Utoljára szerkesztette: MasterMason, 2014.09.06. 18:09:44