#50
A világ számtalan helyén nincs komoly műszeres segítsége a pilótának. Ezek szerint a "futottak még" helyre repülő pilóták tapasztaltabbak? Ott sanszosan többször vagy egyenesen sokszor kell kézzel vezetni a gépet?
Számomra egyáltalán az is érdekes kérdés, hogy pl. szabályozva van -e, hogy mikor kell robotpilótával és mikor kell kézzel leszállni. Mert számorma döbbenetes, hogy ha jó időben is mindenki robotpilótázik, akkor rossz időben hogyan teszik le a gépet?
Vagy én értek félre valamit? A net teli van olyan videókkal, ahol extrém erős oldalszélben teszik le a gépeket. Azokat a leszállásokat tuti, hogy nem robotpilóta csinálta. Akkor meg ezek szerint kicsit a farkast kiáltó fiú estét látom. Ha a gyakorlatialg pilóták - ok, néha nem elsőre - ilyen oldalszélben leteszik a gépet, akkor azért mégsem lehetnek bénák...