Indie RPG Stratégia
  • b-type
    #11
    Eddig jó :)

    A zene felejtős, legalábbis szerintem, és hiányoznak a hangok, csatában sem adnak ki hangot az egységek, és a kalandtérképen sincsenek természeti zaj.
    Ezek hiányoznak még.
    A harc jó...elég összeszedett, innen is hiányoznak olyan dolgok mint pl. hátbatámadás, ha már hexás. Kicsit az új Eador-ra hasonlít.

    A megvalósítás jó, történethez nincs még mit hozzátennem, mivel a prológot nyomtam le eddig.
    Az épületek a térképen mindaddig névtelenek, amíg közel nem ér a karakter, akkor nevet kapnak, viszonylag sok helyszín van, elég klasszikus:
    fogadó: híreket lehet szerezni, ha fülelünk, innen jönnek mellékküldetések. Zsoldosokat lehet felfogadni.
    templom::gyógyítani, és papot toborozni lehet.
    ilyen-olyan falu: gyógyítót lehet toborozni...egyebek.
    romok, temetők, egyéb helyszínek: uralmunk alá kerül, és pénzünk, vagy egyéb előnyünk származik innen.

    A csapat fenntartása is pénzbe kerül, és nem is kevésbe fáj, minden egyes nap.
    A cuccok jók, elég hitelesnek néznek ki, és a szokásos osztályokba vannak sorolva mint köpenyek/papok, könnyű vértek/íjjászok, közepes páncélok/harcosok, nehéz páncélok/tankok.
    Csak olyan cuccok felvehetők a karakterre, amihez hozzáértése van...pl. ha nem ért a buzogányhoz, akkor nem szerelhető fel vele.
    Tapasztalati pontok vannak, és szinte mindenki fejlődik, elég szép fejlődési fa van a felvehető zsoldosoknak is, és a karaktereknek is, ez a része kifejezetten tetszik.

    Minden lépéssel telik az idő, ha nem lépsz akkor nem telik...kivéve ha várakozol, mert elindíthatod az órát, ...pl. a prológban meg kellett támadni egy várat, ha berohantam-elvéreztem.
    A lényeg az volt hogy egy közeli halászkunyhóban várni kellett míg lelép a tulaj, és akkor támadni meg a várát...mivel elég erős karakter volt.
    A háta mögött aztán bevettük a várát, és mire visszajött már eleve lesebezték az íjjászok, így a csatába már félig verve érkezett.

    Eddig tetszik a játék, viszonylag stabil és szép. Az alapok sztem nagyon jók...a hangulati elemeken van még mit csiszolni.
    pár kép:
    Ez a térkép, a küldetések, egyéb seregek, és épületek kijelzése bekapcsolható:


    Bal oldalt látható a csapat elrendezése, tankok előre, távolsági egységek mögéjük, és végül a támogatók leghátul, alatta az osztályokra bontható inventory. Legalul napszak és bevétel-kiadás...valamit egy fontos dolog: a követők. Jobbra felül egy ló...ha képes használni, akkor nyitott lehetőség, alatta a tulajdonságok, még alatta a felszerelés, és legalul a hozzáértések.


    egy fejlődési fa:


    és fejlődési fa egy karakternél:


    ..Sztem sok van még ebben a játékban, egy részét a béta miatt nem dolgozták ki, és van még ami beépíthető a visszajelzések alapján később.
    Minden lényeges jó kerek, csicsázni kell, főleg a hangulatát kell meghatározni, zenével, hangokkal...stb.

    ...ez még csak a prológ volt, holnap még játszom vele délelőtt, utána elutazom pár napra, addig pihen.