Indie RPG Stratégia
-
#11
Eddig jó :)
A zene felejtős, legalábbis szerintem, és hiányoznak a hangok, csatában sem adnak ki hangot az egységek, és a kalandtérképen sincsenek természeti zaj.
Ezek hiányoznak még.
A harc jó...elég összeszedett, innen is hiányoznak olyan dolgok mint pl. hátbatámadás, ha már hexás. Kicsit az új Eador-ra hasonlít.
A megvalósítás jó, történethez nincs még mit hozzátennem, mivel a prológot nyomtam le eddig.
Az épületek a térképen mindaddig névtelenek, amíg közel nem ér a karakter, akkor nevet kapnak, viszonylag sok helyszín van, elég klasszikus:
fogadó: híreket lehet szerezni, ha fülelünk, innen jönnek mellékküldetések. Zsoldosokat lehet felfogadni.
templom::gyógyítani, és papot toborozni lehet.
ilyen-olyan falu: gyógyítót lehet toborozni...egyebek.
romok, temetők, egyéb helyszínek: uralmunk alá kerül, és pénzünk, vagy egyéb előnyünk származik innen.
A csapat fenntartása is pénzbe kerül, és nem is kevésbe fáj, minden egyes nap.
A cuccok jók, elég hitelesnek néznek ki, és a szokásos osztályokba vannak sorolva mint köpenyek/papok, könnyű vértek/íjjászok, közepes páncélok/harcosok, nehéz páncélok/tankok.
Csak olyan cuccok felvehetők a karakterre, amihez hozzáértése van...pl. ha nem ért a buzogányhoz, akkor nem szerelhető fel vele.
Tapasztalati pontok vannak, és szinte mindenki fejlődik, elég szép fejlődési fa van a felvehető zsoldosoknak is, és a karaktereknek is, ez a része kifejezetten tetszik.
Minden lépéssel telik az idő, ha nem lépsz akkor nem telik...kivéve ha várakozol, mert elindíthatod az órát, ...pl. a prológban meg kellett támadni egy várat, ha berohantam-elvéreztem.
A lényeg az volt hogy egy közeli halászkunyhóban várni kellett míg lelép a tulaj, és akkor támadni meg a várát...mivel elég erős karakter volt.
A háta mögött aztán bevettük a várát, és mire visszajött már eleve lesebezték az íjjászok, így a csatába már félig verve érkezett.
Eddig tetszik a játék, viszonylag stabil és szép. Az alapok sztem nagyon jók...a hangulati elemeken van még mit csiszolni.
pár kép:
Ez a térkép, a küldetések, egyéb seregek, és épületek kijelzése bekapcsolható:
Bal oldalt látható a csapat elrendezése, tankok előre, távolsági egységek mögéjük, és végül a támogatók leghátul, alatta az osztályokra bontható inventory. Legalul napszak és bevétel-kiadás...valamit egy fontos dolog: a követők. Jobbra felül egy ló...ha képes használni, akkor nyitott lehetőség, alatta a tulajdonságok, még alatta a felszerelés, és legalul a hozzáértések.
egy fejlődési fa:
és fejlődési fa egy karakternél:
..Sztem sok van még ebben a játékban, egy részét a béta miatt nem dolgozták ki, és van még ami beépíthető a visszajelzések alapján később.
Minden lényeges jó kerek, csicsázni kell, főleg a hangulatát kell meghatározni, zenével, hangokkal...stb.
...ez még csak a prológ volt, holnap még játszom vele délelőtt, utána elutazom pár napra, addig pihen.