Half-life 3 egy olyan játékkal, amire hosszú évek óta várunk!
-
#56
Én kicsit másképp fogalmaznám mint a fentebb leirt.
Szerintem azért volt nagy szám mert folytatta a half-life 1 el életrekeltett FPS-ekben addig nemigazán előforduló narrativát amiben a játék története a háttérelemekben és a főhőst közvetlenül is érintő eseményeken keresztül bontakozik ki. Nincsenek Cutscenek meg pályafelvezetések.Az elejétől végéig saját szemszögből éljük végig.
Ezt megspékelték a második részre a reaktiv kisérőkarakterekkel akiknek némi érzelem is próbál dinamikusan tükröződni az arcukon.
Továbbá a pályadesign miatt jelentős, különféle szakaszok jó ütemű kombinálása és a változatosság folytonos fenntartása. Lövöldék,puzzlek,jármühasználat, egyéni viselkedésü ellenségek, barátságos területek stb..
Én személyszerint az episode 1/2-t már nem értékeltem tul sokra innováció szempontjából, inkább csak több volt a már meglévő jóból.