• levente68
    #91
    "Nem varhatod mastol, hogy a te allaspontodat bizonyitsa. Ezt bizony neked kell megtenned..."


    Haha, megint félrebeszélsz, seggarc!

    Éppen arról van szó, hogy amikkel előjössz, azokat régen megmondtam előre, persze sokakkal együtt volt ez a véleményünk...

    A lehetőségét kaptad meg, hogy a tárgyilagosságodat (ami nem létezik) bizonyítsd.
    Nyilvánvaló volt, hogy ilyen válasszal jössz, ahelyett, hogy elismerd, hogy én - sokakkal együtt - régen megmondtam, hogy felemelkedése során rövidesen az Apple-t a Samsung fogja letaszítani az 'evil' trónról.

    Persze, hogy nem fogod ezt elismerni, hiszen akkor nem tudnál mindenáron Samsungbuziként gondolni rám, pedig pár év alatt sokszor elmagyaráztam, annyira szopkodom én Samu-t, amennyire az engem... Ez ugyanúgy érvényes a többi cégre is, nem ragaszkodtam én Nokia-hoz, mikor már nem érdemelte meg és ugyanígy nem folytattam HTC gépek vételét, mikor világos lett, hogy rossz útra tévedtek.
    Nem azért vettem LG monitort, mert nagyon elégedett voltam/vagyok a mindent tudó mikrohullámú sütőjükkel, nem azért vettem Samsung TV-t végül a kinézett Pana (nem baj, ha becézem a Panasonic-ot? :o) ) helyett, mert volt Samsung PDA-m, amit meg csak akkor vettem, amikor az arra érdemes volt. Sorolhatnám, hiába vagyok roppant elégedett a Logitech cuccaimmal, melyek minősége még nagyjából indokolja is a magasabb árat (amit persze nem mindig fizettem meg teljes mértékben, így akciósan vettem a G35-öt, ami rövidesen újra dupla annyiért volt kapható, de van olyan egerem is, ami nagyon komoly ugyan, de a teli 18 ezres árért nem vettem volna meg) a minőség, egyáltalán nem vagyok elfogult feléjük, pedig 6-7 prémium cuccukat használom.

    Én nem vagyok hozzád hasonlóan elfogult és végletekig elvakult egyetlen cég felé sem. Nem hozom az izzadságszagú dumákat, hogy mosdassam a szektám cégét. Ennek eredményeképpen tudok és fogok akár zokszó nélkül más cég termékére váltani, amikor akarok, ahogyan ezt simán tettem már párszor. Ami nagyon fontos, továbbra sem a marketingnek bedőlve, hülye vezényszavak (reinvented pl. :o) ) hatására.

    Sose mondd, hogy soha, lehetek én még Apple user is, Applebuzi nem, az más, talán érted a különbséget...

    Egyelőre ez sajnos, igen, SAJNOS nem fenyeget, mert amit csinálnak, az az egész világon fanyalgást hoz az értelmesek arcára, ha el is ismerjük, vannak jó dolgok is Apple logo alatt.