Space Engineers

Katt a képre
  • VanHohenheim
    1) Find pic you want to add. - keresd meg a képet amit szeretnél használni

2) Resize it to 512x512 (may Google help you) --- méretezd át 512x512re

3) Convert it to .dds (Google again :D) - konvertáld át .dds -re

4) Move it to C/ProgramFiles(x86)/Steam/SteamApps/common/SpaceEngineers/Content/Textures/Models/ - másold át ide

5) Better rename it to something simple. - jobb ha valami egyszerüre átnevezed

6) Now open C/ProgramFiles(x86)/Steam/SteamApps/common/SpaceEngineers/Content/Data/ - nyisd meg itt

7) Here open "LCDTextures.sbc" with Notepad (dont forget to backup it). - nyisd meg ezt a fájlt jegyzetteömbel (vagy tökmind1 szövegszerkesztő) de előtte nem árt a biztonsági mentés

8) Now you need to finish text below (no brackets) : <LCDTextureDefinition> <Id> <TypeId>LCDTextureDefinition</TypeId> <SubtypeId>"Any name for your texture"</SubtypeId> </Id> <TexturePath>Textures\Models\"Texture real name".dds</TexturePath> </LCDTextureDefinition> -írd át ezekre

9) Put your cursor (in file) between </LCDTextureDefinition> and <LCDTextureDefinition>, then click and press "Enter" few times to get some space. vidd oda az egeret a sor végére és nyomj párszor entert

10) Paste your text into file. -- másold be a szövegedet a fájlba

11) Save and launch game. You should see now new texture in list of LCD panel. - mensd el és indisd a játékot

PS Make sure texture is 512x512, otherwise it will be shown on panel either smaller than panel, or oversized. - légy biztos h ekkora a mérete különben vagy ksiebb vagy túl nagy lesz (magyarul nem megfelelő méretü)