Space Engineers

Katt a képre
  • laci4321
    #7260
    Igen ez nálam is mindig gond. Nem hiszem el hogy nem lehetne 2 olyan formájú blokkot még csinálni a játékba.. :D

    Illetve 3-at. Az általad küldött képen a felső lyukba csak 1 féle blokk tehető ugye, de az alsóba 2 félét is lehetne rakni. Egy sarkos verziót, aminek van éle, vagyis az alsó csúcs is össze van kötve a felsővel, meg egy háromszög verziót (amilyen az alatta levő sarok blokk is, ahol a felső csúcs nincs összekötve az alsóval). Tehát vagy egy négyszög alapú gúlát, vagy egy háromszög alapú gúlát (tetraédert). Hirtelen ez a megfogalmazás mód jutott eszembe, de szerintem érteni fogod :D

    Az Empyrionban ez olyan szépen benne van :) Meg ott még rengeteg másik is :D

    Sőt még egy 2*2*1-es blokkot is el tudnék képzelni oda, amit a sarokba lehet rakni. Egy nagy tertraédert, ami tulajdonképpen a lyuk alatt is van a sarkon, csak ugye széles verzióban. Meg ebből a 2*2*1-es alakzatból lehetne csinálni lekerekítettet is :)

    Nagyon várom már a Dual Universe-t, ott te magad olyan formát hozhatsz létre amilyet csak akarsz, meg van ilyen "lyuk kitöltö" funkció is, meg formák összekötése. Nem is adott méretű blokkokból lehet építeni szilárd falakat, hanem olyan méretű és alakú minden amilyet akarsz :D Gyakorlatilag mint ahogy az SE-ben a talajt lehet építgetni a Voxel kézzel kreatív módban. Csak a Dual Universe-ben maguk az általad épített dolgok is így építhetők fel.
    Bár még kell neki 1-2 év mire elkészül. De hihetetlen hogy olyan dolgokra gondolnak, már a fejlesztés legelején, amiknek a megoldására az SE-nél évek óta várunk és nem értjük miért nem lehet. :D
    Voxel technológia bemutató
    Itt pedig nézzétek meg hogy milyen formákat hozott össze gyakorlatilag egy játékos. (jelenleg még ilyen kis 4 napos pre-alfák szoktak futni, havonta 1-szer 2-szer, aztán megy tovább a fejlesztés)