Space Engineers

Katt a képre
  • RJoco
    #7226
    Nem lehet általánosra írni, hogy pl. a piston nevében kapcsos zárójelek között megadni, hogy akkor ezt működteti a script és x mennyiségből ő az y?
    Jelenleg úgy 140 méter mélyre tud lefúrni.
    Ehhez van 4x3 db tartó piston. Alap állapotban 2 szint teljesen ki van tolva, a 3. nem. A szinteken mindegyiknek megegyezik a neve. Vagyis van 4 db Piston 1, Piston 2, Piston 3 nevű.
    A lock-ot nem kapcsolgatom.
    Mivel elég instabil a cucc, ezért konnektorral rögzítem a járműhöz. Ezen a részen kellene lassabban mennie, hogy a konnektort be tudja húzni a blast door blokkok közé.
    Amúgy képet találsz itt a fórumon is, ha kicsit vissza mész és a hozzászólásaimat keresed.
    Szóval ezek indulnak el lefele, vagyis behúzásra kerülnek 0,2 m/s sebességgel. Így biztos, hogy minden elfúrnak a fúrók. Jah, a fúrók is időzítve vannak, hogy ne a jármű alján dolgozzanak. Nem szeretném, ha szétfúrnák.
    A lefelé álló fúrókból, ha jól emlékszem, akkor olyan 6 darab lehet. Folytatva a számozást Piston 4 - Piston 10.
    Ezek egymás után tolódnak ki, szintén 0,2 m/s sebességgel.
    Visszahúzásnál az összes jön egyszerre, vagyis olyan 2 m/s körüli a fúró sebessége.
    De az utolsó 5-10 méteren jó lenne, ha csak 0,5 m/s lenne a sebesség.
    Nem mindig állok egyenes terepen, viszont a fúró a gravitációs középpont felé megy, vagyis nem merőlegesen a járműre, így visszahúzásnál lehetnek ütközések.

    Bár mostanában elgondolkodtam azon, hogy éppen meg lehetne csinálni repülőre is a járművet, viszont az urán hiánya miatt lett inkább kerekes. Ha repülne, akkor minek mennyen ki a fúró, mikor az egész gép le tud menni a lyukba, ha ügyesen csinálom.
    Viszont akkukkal is meg lehet hajtani a légköri hajtóművet és, ha futóművel rögzítem a hajót, akkor a raja elhelyezett szélerőművek mindjárt termelnek is vissza míg fúrok.