Space Engineers

Katt a képre
  • laci4321
    #6926
    A teljes szerver modlista :)

    Text HUD API - szöveg megjelenítés a képernyőn (kell más modokhoz)

    OKI Grand Weapons Bundle (DX11) - fegyver mod, bár nem működik tökéletesen, gondolkozom a lecserélésén. Viszont azért ezt választottam, mert nincsenek benne szuperfegyverek, vagy olyanok amik tönkreteszik a játékot gyakorlatilag mert lehetetlen védekezni ellenük. Jól kiegyensúlyozott fegyver mod.

    Projector Preview - miniature blueprint display - a projektor blokkal kicsiben is kivetítheted a hajó képét. (pl. a hajó hídjára) Ha egy hajó képét önmagára vetíted ki, akkor a kicsi képen 3D-ben fogod látni hol van megsérülve a hajó.

    (DX11)Letters Mod[/URL] - betűk és számok

    Wind energy / Windmill - a légkörben 1-1,5 MW körüli nagyméretű szélfarmokat is tudsz építeni

    Aerodynamic Physics (Deadly Reentry + Drag + Flight) - légellenállás és súrlódás! Ha max. sebességgel lépsz például a légkörbe (400km/h a szerón), akkor sérül is a hajó, izzik, elég. Mint a valóságban.

    Rotary Airlock - nem vagyok most hirtelen biztos benne hogy tényleg beraktam-e végül :D Lehet csak terv volt :D 1 blokk méretű légzsilip. Tulajdonképpen nem olyan hú de hasznos, ki lehet váltani 2 sliding door-al.

    Power Transmitters - energia továbbítás 2 hajó között vezeték nélkül.

    Control Module - basically key binding for ships - bármilyen billentyű gombot hozzá rendelhetsz timer és programming blokkokhoz, amikben akármilyen történést megadhatsz. Tehát pl. K és L billentyűvel forog a torony a tank tetején (timer blokkokban a forgató motor van), de összességében rengeteg új lehetőséget nyit meg a játékban.

    Midspace's Ship Speed 400L / 460S mod (skybox friendly) - 400 km/h max. sebesség nagy hajónak és 460 km/h kis hajóknak + a karakternek

    Milky Way Skybox - egy nagyon szép háttér

    Ravcor Hard (1.5G) - 1.5G-s gravitációjú lávabolygó, felszíni jég nélkül. DE sok urániummal és platinával és minden más érccel a felszínén. Ennek a modnak a módosításával készítettem.

    Colorful Icons - színes ikonok az alkatrészeknek, érceknek, öntvényeknek

    Airtight Force Field Hangar Doors - légzáró hangárajtó (energiamező), amin viszont a hajók át tudnak menni

    Transporter (fixed) - Star Trek féle teleportáló. Oda-vissza teleportálja a karaktert.

    DefenseShields - v1.9(37) - energiapajzs a hajó köré

    Jump Inhibitor Block - egy adott távolságon belül nem lehet használji a jump drive-ot. Minél nagyobb a beállított távolság, annál jobban zabálja az energiát. (Hogy 2-szer is meggondold mielőtt csatába kerülsz :D )

    NPC Weapon Upgrades - az NPC hajók is használhassák a moddolt fegyvereket (OKI modét)

    Modular Encounters Spawner - egy fejlettebb megoldás az NPC hajók megjelenésére. A mod átírja a játék saját NPC spawner részét. Ha megtámadsz pl. egy hajót, akkor pl. megjelennek védő drónok is.

    Mobile Power Pack Kit - 1 blokk méretű napelem és ici-pici akkumuláror. Hogy ne legyen egy szimpla világítás lámpa egy bánya bejáratánál olyan ormótlan nagy :D

    BuildInfo (extra block&terminal info, air leak finder) - az egyik leghasznosabb mod! Minden blokkról részletes infókat ad. Légszivárgás helyét mutatja, légzáró felületeket egy blokkon, a blokk tömege, teljesítmény adatai, stb. stb..

    Easy Inventory - jobb klikkel ki tudsz szívni a konténerből pontosan annyi alkatrészt, amennyi a kezedben levő blokk megépítéséhez kell.

    Three Level Solar Energy - 3 napelem generáció az űrbe. Hogy csökkentsem a napelemek számát, a szerver performance javítása volt a célom :) Emiatt a mod miatt került be a Wind Energy mod végül, hogy a bolygókon is csökkentsem a szélfarmok számát. Persze a nagy szélfarm jóval olcsóbb mint egy fekete napelem. Úgyhogy ez csak ilyen tessék lássék megoldás.

    [Drums] Ore Detectors+ (Vanilla) - az ércdetektorok hatótávját növeli meg.

    Nem írok hosszabb jellemzéseket a modokról, meg tudod nézni a leírásukat ha érdekel valamelyik :D Jó sok idő volt ezt a kommentet összehozni így is :D